video thumb

نگاهی به هشت عرضه اولیه سکه موفق در دنیای ارزهای دیجیتال

با انفجار بیت کوین صدها ارز دیجیتال دیگر با رؤیای رسیدن به همان میزان از موفقیت شروع به فعالیت کردند. در نتیجه انواع عرضه‌ اولیه سکه در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شدند.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس: عرضه اولیه سکه (ICO) معمولاً به پیش فروش توکن یا سکه‌ها، قبل از انجام پروژه توسط کمپانی‌ها، برای رسیدن به سرمایه لازم برای انجام آن پروژه است، گفته می‌شود. این مسئله به کمپانی‌ها اجازه می‌دهد تا سرمایه‌ای را که برای انجام پروژه‌ای خاص یا تولید محصول احتیاج دارند، به دست بیاورند.

چه چیزی باعث می‌شود که عرضه اولیه سکه به موفقیت برسد؟

از میان تمام عرضه‌های اولیه سکه، موفق‌ترین آنها کدام است؟ چه چیزی باعث شده که آنها به این موفقیت دست پیدا کنند. متخصصان عقاید مختلفی در این مورد دارند. ولی نقاط مشترکی هم در میان عرضه‌های موفق اولیه سکه موجود است. بسیاری معتقد هستند که بزرگ‌ترین فاکتور برای عرضه اولیه سکه آن است که سکه مربوطه دارای کارایی مناسبی باشد. این سکه‌ها باید قابلیت‌های بیشتری از خریداری شدن و سپس مبادله شدن در یک صرافی را داشته باشند. این همان چیزی است که بسیاری از متخصصان حیطه ارز دیجیتال معتقدند باعث می‌شود که توکن‌ها یا عرضه‌های اولیه سکه به موفقیت دست پیدا کنند و بقیه سکه‌ها فقط در کیف‌های پول یا صرافی‌ها بلا استفاده بمانند.

با اینکه کارایی سکه‌ها یک فاکتور مهم محسوب می‌شود، ولی تنها چیزی نیست که باعث افول و شکست عرضه اولیه سکه است. شما باید هدف پروژه را نیز در نظر بگیرید و همچنین حرفه‌ای بودن تیم مورد نظر (از لحاظ موفقیت‌های شخصی و شکست‌های احتمالی) و همچنین اینکه این پروژه چه آینده‌ای دارد و تا کی ادامه خواهد یافت و آیا این پروژه تفاوتی مثبت ایجاد می‌کند یا خیر. با اینکه توکن دارای تأثیر بسزایی در اکوسیستم پروژه است ولی در صورتی که این پروژه تکرار پروژه‌های قبلی باشد و توسط دیگر تیم‌ها تکرار شده باشد، ممکن است که عرضه اولیه سکه با شکست روبرو شود.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

چه اتفاقی برای عرضه‌های اولیه سکه ناموفق رخ می‌دهد؟

ما می‌توانیم عرضه‌های موفق اولیه سکه را در اخبار مشاهده نماییم، همه عرضه‌های اولیه سکه موفقیت‌آمیز نیستند. در واقع بسیاری از آنها در سال قبل با شکست روبرو شدند و در سال‌های قبل نیز تعدادی از آنها شکست خوردند. در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ سایت bitcoin.com گزارشی را منتشر کرد که در آن ۴۶ درصد از عرضه‌های اولیه سکه در سال گذشته دچار شکست شده بودند. این مسئله با وجودی اعلام شد که عرضه‌های اولیه سکه بیش از ۱۰۴ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده بودند. علاوه بر عرضه‌های اولیه سکه که با شکست مواجه شدند، برخی از آنها شکست‌های چند جانبه ای را متحمل شدند زیرا تعداد سرمایه‌گذارانی که در پروژه آنها سرمایه گذاری کردند بسیار اندک بود، شانس کمی برای پیروزی داشتند و تیم خوبی برای انجام پروژه انتخاب نکرده بودند.

با وجود تمام شکست‌هایی که عرضه‌های اولیه سکه در سال گذشته با آن مواجه شدند، این سؤال پیش می‌آید که چه چیزی باعث این همه شکست شده است. با اینکه همیشه این مسئله مصداق ندارد ولی بسیاری از عرضه‌های اولیه سکه که با شکست مواجه شده‌اند، هشدارهایی را در طول انجام پروژه، قبل یا در زمان عرضه و فروش توکن‌ها از خود نشان داده‌اند. یکی از بزرگ‌ترین و فاکتورها آن است که بسیاری از عرضه‌های اولیه سکه ایده‌هایی جالبی برای انجام پروژه نداشتند و این ایده‌های نامناسب مشکلی از مشکلات جهان را برطرف نمی‌کرد

بقیه پروژه‌هایی که با شکست مواجه شدند با مشکلات تکنولوژیک روبه‌رو بودند، مانند مشکلات امنیتی یا مقیاس پذیری. پروژه Dao که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، هنوز هم بزرگ‌ترین شکست در زمینه ارز دیجیتال محسوب می‌شود که علت آن مشکلات امنیتی در زمینه این پروژه بود. در واقع سیستم امنیتی Dao به قدری ضعیف بود که پس از جمع آوری مبلغ ۱۱/۵ میلیون اتر یک هکر توانست با حمله به این پروژه ۳/۶ میلیون اتر را سرقت کند.

متأسفانه برخی از فاکتورهای که بر روی موفقیت یا شکست عرضه اولیه سکه تأثیر دارند، قابل کنترل نیستند. کاملاً مشخص است که عرضه اولیه سکه در برخی از مناطق دنیا موفقیت بیشتری از قسمت‌های دیگر دنیا خواهند داشت. به طور خاص در آفریقا میزان شکست در عرضه اولیه سکه بیشتر از کشورهای دیگر است. عرضه اولیه سکه در آفریقا کاملاً ضررآفرین است و تا تاریخ مارس ۲۰۱۸ هیچ کدام از ۱۰ عرضه اولیه سکه در دنیا جزو کشورهای آفریقایی نبودند. این مسئله چالش دیگری را برای عرضه‌های اولیه سکه در کشورهای آفریقایی ایجاد می‌کند و انجام عرضه اولیه سکه را در این کشورها غیر ممکن می‌سازد. به عنوان یک مثال در این مورد می‌توان از تینگو کوین (Tingocoin) نام برد که اولین پلتفرم بلاک چین در زمینه کشاورزی در آفریقا محسوب می‌شد.

پروژه‌هایی در این حیطه می‌تواند گام‌هایی برای موفقیت در این زمینه بردارند. به علاوه آنهایی که در مناطقی با نرخ بازگشت سرمایه بالاتر قرار گرفته‌اند می‌توانند با آموختن درس‌هایی، احتمال موفقیت خود را افزایش دهند. علاوه بر این چالش خاص مسئله دیگری نیز در میان است که هر عرضه اولیه سکه که بر روی منطقه خاص متمرکز شده باشد یا مشکل خاصی را در نظر گرفته باشد، شاید نتواند سرمایه و توجه زیادی را به خود جلب نماید.

حالا بیایید نگاهی به چند عرضه اولیه سکه موفق در تمام دوران‌ها بیندازیم و بررسی کنیم که چه عواملی باعث این موفقیت‌ها بوده است.

 

اتریوم (Ethereum)

– قیمت اولیه توکن: ۰/۳۱۱ دلار

– بالاترین قیمت از زمان تولید: ۱۴۲۰ دلار

– نرخ بازگشت سرمایه: ۱۵۲۵۰۰ درصد

اتریوم به عنوان یکی از با ارزش‌ترین ارزهای دیجیتال در دنیا خودش را مطرح کرده و درست بعد از بیت کوین قرار گرفته است. این ارز دیجیتال که به وسیله ویتالیک بوترین ساخته شد مانند دیگر ارزهای دیجیتال نیست. فناوری آن را می‌توان برای ساختن و اجرای اپلیکیشن های غیر متمرکز مورد استفاده قرار داد که به عنوان فناوری قراردادهای هوشمند نیز معروف هستند. توجه و موفقیتی که اتریوم توانسته از اپلیکیشن های متعدد خود به دست بیاورد، و قرارداد هوشمند اتریوم می‌تواند در زمینه عرصه‌های مختلف مشاغل کمک کننده باشد و این فرایندها را که در حال حاضر با مشکل و کندی مواجه هستند به صورت دیجیتال و پرسرعت و بهینه‌تر به انجام برساند.

اتریوم اولین بار چهار سال بعد از بیت کوین در سال ۲۰۱۱ به وجود آمد و از آن زمان توانسته است به نرخ بازگشت سرمایه معادل ۱۵۲۵۰۰ درصد دست پیدا کند. هنگامی که بوترین برای اولین بار توکن‌های اتریوم را به فروش گذاشت، قیمت اتریوم تنها ۰/۳۱ دلار بود. امروزه توکن‌های اتر با قیمت ۳۳۴/۲۵ دلار به فروش می‌رسند. این افزایش قیمت در طول این سال‌ها به خاطر پتانسیل‌های اتریوم در زمینه نوآوری و همچنین استفاده از اپلیکیشن های قرارداد هوشمند در شبکه اتریوم بوده است.

 

نئو (NEO)

قیمت اولیه توکن: ۰/۰۳۲

بالاترین قیمت از زمان تولید: ۱۸۰ دلار

نرخ بازگشت سرمایه: ۱۱۴۰۰۰ درصد

نئو که قبلاً با عنوان انت‌شرز (Antshares) معروف بود، یک بلاک چین چینی اپن سورس است که صنعت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دچار تغییر و تحول کرد. این ارز دیجیتال که به وسیله دا هونگ‌فی ایجاد شده بود به عنوان اتریوم چینی شناخته می‌شود و اپلیکیشن های قرارداد هوشمند، ارزهای دیجیتال، انجام معاملات غیرمتمرکز و دیگر امکانات را بر روی خود دارد. نام‌های شناخته شده‌ای که از این پلتفرم حمایت می‌کنند مایکروسافت و دولت چین هستند که باعث شهرت بیشتر نئو شده‌اند. با داشتن این حامی‌های قدرتمند و مشهور در پشتیبانی از پروژه، می‌تواند باعث شود که سرمایه‌گذاران احساس امنیت کنند و به همین علت است که مؤسسان نئو، امید زیادی به آینده دارند. البته این حقیقت که بازار چین پتانسیل زیادی برای استفاده از بلاک چین دارد ولی در حال چالش برای جذب کمپانی‌های خارجی است باعث شده که نئو با محدودیت‌هایی مواجه شود. سرمایه گذاران احساس می‌کنند که چینی‌ها از این پروژه بیشتر از خارجی‌ها استقبال می‌کنند.

همچنین نئو اپلیکیشن هایی با هدف ایجاد بلاک چینی را دارد که می‌توان از طریق آنها هویت قانونی را مورد تأیید قرار داد. قدرت این پروژه در این است که توانسته ارزهای دیجیتال را با قراردادهای هوشمند در یک پلتفرم هوشمند ترکیب کند و همین ویژگی‌های برجسته این پلتفرم باعث شده که بسیاری از افراد از آن حمایت کنند برای اینکه متوجه شوید این مسئله تا چه حد صحت دارد باید بگوییم اولین عرضه اولیه سکه آن در اکتبر ۲۰۱۵ توانست ۵۵۰ هزار دلار جمع آوری کند. دومین عرضه اولیه سکه آن در سپتامبر ۲۰۱۶ توانست چهار و نیم میلیون دلار کسب کند.

آرک (Ark)

قیمت اولیه توکن: ۰/۰۴ دلار

بالاترین قیمت از هنگام تولید: ۱۰/۷۸ دلار

نرخ بازگشت سرمایه: ۳۵۴۰۰ درصد

آرک شهرت خود را مدیون پلتفرم لایتنینگ سریع مبادله ارزهای دیجیتال در بلاک چین خود است. عرضه اولیه سکه آرک نیز مانند بسیاری از عرضه‌های اولیه سکه به خاطر طبیعت غیر متمرکز آن به شهرت رسیده بود.

علاوه بر این تیم پروژه از ۱۱ کشور مختلف گرد هم جمع آمده بودند. آرک همچنین توانسته است در زمینه مبادله ارزهای دیجیتال، موفقیت‌هایی را به دست بیاورد و این چیزی است که باعث شد سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری در زمینه این ارز دیجیتال هیجان زده شده و در این زمینه اقدام کنند در نتیجه نرخ بازگشت سرمایه آرک در حدود ۳۵۴۰۰ درصد است. این نرخ می‌تواند یک مقدار بسیار عالی در زمینه ارز دیجیتال باشد و به همین علت است که arc توانسته عرضه اولیه سکه موفقی داشته باشد.

پارتیکل (Particl)

قیمت اولیه توکن: ۱/۵۰ دلار

بالاترین قیمت از زمان تولید: ۵۲/۴۰ دلار

نرخ بازگشت سرمایه: ۳۴۹۵ درصد

پارتیکل به عنوان یک ارز دیجیتال و بازاری غیرمتمرکز بر روی تراکنش‌های ناشناس متمرکز شده بود. به علت اینکه این ارز دیجیتال بر روی پلتفرم بیت کوین مدل سازی شده کاربران پارتیکل می‌توانند تراکنش‌های خود را کاملاً به صورت ناشناس انجام دهند.

به علت اینکه چنین میزانی از خصوصی سازی تراکنش‌ها برای بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران امروزی اهمیت دارد، پارتیکل توانست موفقیت‌های زیادی را به دست بیاورد و در مدت کوتاهی ۷۵۰ هزار دلار سرمایه کسب کند و ROI معادل ۳۴۹۵ درصد داشته باشد.

نکست (NXT)

قیمت اولیه سکه: ۰/۰۰۰۰۱۶۸ دلار

بالاترین قیمت سکه از زمان تولید: ۲/۱۵ دلار

نرخ بازگشت سرمایه: ۱۴۷۷۰۰۰ درصد

توسعه دهنده‌ای به نام BCNext توانست این پروژه را در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه کند که نه تنها یک عرضه اولیه سکه موفق داشت، بلکه همچنین از اولین موارد در نوع خودش بود. در میان پروژه‌هایی که دوام خوبی داشته‌اند می‌توان از نکست با عنوان یک پلتفرم موفق بلاک چین برای سرویس‌های مالی و اپلیکیشن‌ها نام برد. در هنگام جمع آوری سرمایه گذاری‌های اولیه تیم نکست توانست معادله ۱۶, ۸۰۰ دلار  قیمت بیت کوین به دست بیاورد. این مبلغ برای توسعه و پیشرفت نرم افزارهای اپن سورس و مکانیسم اجماع آنها به کار می‌رود.

این پلتفرم از دیگر پلتفرم‌های دیگر متفاوت است، زیرا هم تبادل ارز دیجیتال انجام می‌دهد و هم سیستم پیام رسان و بازار مخصوص خود را دارد. از طریق بازار نکست مشاغل کوچک، بانک‌ها و شرکت‌ها می‌توانند اپلیکیشن بلاک چین خود را ایجاد نمایند. برخی فکر می‌کنند که بخشی از موفقیت نکست به این خاطر است که از اولین پلتفرم‌هایی بود که سرویس بلاک چین را ارائه می‌داد. به همین خاطر ایده آل و نوآورانه و مفید به نظر می‌رسید و توسعه‌دهندگان زیادی به بهینه سازی آن پرداختند.

 

لیسک (Lisk)

قیمت اولیه توکن: ۰/۰۷۶ دلار

بالاترین قیمت از زمان تولید: ۳۹/۳۱ دلار

نرخ بازگشت سرمایه: ۱۹/۰۸۰ درصد

 

لیسک به عنوان اولین پلتفرم modular از دیگر عرضه‌های اولیه سکه متمایز است به خاطر اینکه به توسعه دهندگان این اجازه را می‌دهد تا بر روی پلتفرم‌ها آن اپلیکیشن هایی را ایجاد کنند یا از جاوا اسکریپت استفاده نمایند.

علاوه بر این، لیسک پشتیبانی حامیان قدرتمندی را از جمله اتریوم در اختیار دارد. و به همین علت توانسته از زمان عرضه اولیه سکه پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد. در واقع از زمانی که لیسک تولید شد عرضه اولیه سکه آن توانست ۱۹۰۸۰ درصد پیشرفت داشته باشد.

قیمت اتریوم

استراتیس (Stratis)

قیمت اولیه توکن: ۰/۰۰۷ دلار

بالاترین قیمت از زمان تولید: ۲۲/۲۹ دلار

نرخ بازگشت سرمایه: ۸۱۰۰۰ درصد

این استارتاپ که با #C و NET. هماهنگی دارد، در انگلستان تولید شده و کاربران مایکروسافت و مؤسسات مالی مشابه شهرت خوبی دارد. این پلتفرم برای این مؤسسات این امکان را فراهم می‌کند که نه تنها اپلیکیشن های مشتری را تولید کنند بلکه به آزمایش و استفاده از آن بر روی این استارتاپ بپردازند و لزومی ندارد از ابتدا ساختار خاصی برای آن تعریف کنند.

با وجود نام مایکروسافت در میان حامیان این استارتاپ تعجبی ندارد که استراتیس توانسته به موفقیت دست پیدا کند. این پروژه توانسته است ۶۰۰ هزار دلار در زمان عرضه اولیه سکه جمع آوری کند که موفقیت آمیز بوده است. در ۵ هفته این استارتاپ توانست ۹۱۵ بیت کوین به دست آورد و به نرخ بازگشت سرمایه خوبی معادل ۴۴۵۲۵ درصد دست پیدا کند.

 

آیوتا (IOTA)

قیمت اولیه توکن: ۰/۶۳ دلار

بالاترین قیمت از زمان تولید: ۵/۶۹ دلار

نرخ بازگشت سرمایه: ۳۳۲۵۰۰ درصد

آیوتا توانسته است با ترکیب بخش‌هایی از اینترنت اشیا و فناوری بلاک چین برای خود شهرتی دست و پا کند. خوشبختانه این پروژه به خوبی نتیجه داده و باعث شده است که توسعه دهندگان آن به بازگشت اولیه سرمایه‌ای معادل ۳۳۲۵۰۰ دست پیدا کنند. آیوتا عرضه اولیه سکه متفاوتی داشت زیرا یکی از تنها ارزهای دیجیتال است که به استفاده کامل از بلاک چین برای انجام تراکنش‌ها نمی‌پردازد بلکه از تنگل (Tangle) استفاده می‌کند. تنگل‌ها مشکلاتی مربوط به پرداخت کارمزد در هنگام انجام تراکنش‌ها با سیستم‌هایی مانند بلاک چین است را ندارند.

در عوض، هنگام استفاده از آیوتا، افراد باید پروسه تأیید هویت را برای فرستادن مقادیر خود به انجام برساند. در نتیجه انجام تراکنش‌ها در آیوتا کاملاً غیر متمرکز است و باعث می‌شود که سیستمی کاملاً رایگان و بدون کارمزد برای انجام تراکنش‌ها ایجاد شود. آیوتا از ابتدا با استقبال زیادی مواجه شد. عرضه اولیه سکه آن در سال ۲۰۱۵ توانست ۴۰۰ هزار دلار سرمایه به دست آورد که در آن زمان پول قابل توجهی محسوب می‌شد و یک میلیارد توکن آیوتا به فروش رفت. متخصصان می‌گویند که شهرت آیوتا به خاطر رایگان بودن انجام تراکنش‌های آن است که به بلاک چین احتیاجی ندارد. عدم احتیاج به بلاک چین به این معناست که مشکلات مربوط به مقیاس گذاری مانند آنچه که در ارزهای دیجیتال دیگر وجود دارد در آیوتا موجود نیست و می‌توان در اینترنت اشیا نیز از آن استفاده کرد.

نتیجه گیری

پس ما چه درس‌هایی می‌توانیم از عرضه‌های موفقیت آمیز اولیه سکه بگیریم؟ ما از عرضه‌های موفق اولیه سکه همان‌قدر می‌توانیم درس بگیریم که از عرضه‌های ناموفق آن می‌توانیم بیاموزیم. شاید مهم‌تر این باشد که برای انجام عرضه اولیه سکه نباید بر روی قیمت، سرنوشت و یا شانس سرمایه‌گذاری کنید تمام عرضه‌های اولیه سکه که موفقیت آمیز بوده‌اندت قابل توجه و ارزشمندی داشته‌اند که سرمایه‌گذاران را با آنها جذب کرده است و حمایت سرمایه گذاران کلید موفقیت در زمینه عرضه اولیه سکه است.

 

 

 

 

 

چهار معیاری که سلامت بیت‌ کوین را بررسی می‌کنند!

اگر در طی چند ماه گذشته به دنبال نوسانات قیمت بیت کوین بوده‌اید، درمی‌یابید که  این ارز دیجیتال درمعرض مشکلات جدی قرار دارد. از اوایل ماه سپتامبر تاکنون این ارز پایه‌ریزی شده توسط ساتوشی ناکاموتو از حدود ۷،۸۰۰ دلار به کمتر از ۴۰۰۰ دلار سقوط کرده است.

با این حال، رویدادهای اخیر باعث دلسردی کسانی شده است که امیدوار بودند تا قیمت بیت کوین به‌شدت افزایش پیدا کند. معیارهای دیگری از درستی ارزهای دیجیتال وجود دارد که نشان‌دهنده این است که این ارزهای دیجیتال بهتر از آن چیزی است که بسیاری از مردم تصور می‌کنند.

 

 

چگونگی نحوه محاسبه میزان سود در فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال !

آیا عزم راسخی برای استخراج ارزهای دیجیتال دارید؟ اگر جواب شما مثبت است، شما نیاز دارید که بدانید چگونه به بهترین نحو از تجهیزات و دارایی خود استفاده کنید. در این راهنما یاد می‌گیرید که چگونه دارایی دیجیتال خود را به سودآورترین شکل ممکن استخراج کنید.

بدیهی است، پول زیادی برای ASICهای گران‌قیمت بیت کوین هزینه می‌شود. اگر شما درحال حاضر توان خرید این تجهیزات را دارید، احتمالا می‌دانید که روند کار چگونه است و می‌توانید بیت کوین را استخراج کنید. اگرچه، کسانی که دارای بودجه نسبتا متوسطی هستند، احتمالا به دنبال ایجاد یک GPU miner برای ارزهای دیجیتال اسکریپت هستند یا یک دستگاه کوچک ASIC برای بیت کوین و یا دیگر ارزهای SHA-256 می‌خرند. در این صورت، شما در مسیر درست قرار دارید.

 

 

هر آن‌چیزی که از ارز دیجیتال ملی باید بدانید + مزایا و معایب

چگونه می توان به راحتی کسب و کارهایی که بیت کوین کش را می پذیرند، پیدا کرد؟

پذیرش ارزهای دیجیتال توسط تجار و بازرگانان هنوز هم فراگیر نشده است، بنابراین ممکن است برای پیدا کردن مکان هایی که ارزهای دیجیتال را مورد پذیرش قرار می دهند، نیاز به کمک و راهنمایی داشته باشید. ما در این مقاله سعی داریم تا به شما راهنمایی هایی در خصوص اینکه چگونه می توانید مکان های نزدیک به کسب و کارهایی را پیدا کنید کهبیت کوین کش را می پذیرند، ارائه دهیم.

نحوه ایجاد و ارسال صورتحساب ارزهای دیجیتال که باید بدانید

کریپتوتوریسم یا گردشگری کریپتو چیست؟

 

نگاهی مختصر به تاریخچه استخراج ارزهای دیجیتال !

علیرغم اینکه ارزهای دیجیتال به تازگی وارد جریان اصلی بازار شده اند، اما آنها برای یک دهه است که پدید آمده اند. با وجود اینکه بیت کوین، اولین ارز دیجیتالی بود که به وجود آمد، اما می توان گفت مفهوم ارز دیجیتال آنلاین حتی قبل از به وجود آمدن بیت کوین نیز وجود داشته است. از زمان پیدایش بیت کوین تا کنون بیش از ۱۶۰۰ نوع ارز دیجیتال متفاوت به وجود آمده است که به نظر می رسد، در هر هفته یک ارز دیجیتال عرضه شده است. در طول این مدت، ما اتفاقات گوناگونی در بازار ارزهای دیجیتال مشاهده کرده ایم که از عمده ترین آنها می توان به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرد.

ارزهای دیجیتال نیز دارای زیر مجموعه هایی می باشند. به عنوان مثال، عرضه اولیه سکه (ICO) در سال های اخیر توانسته تا به عنوان راهی برای شرکت های مبتنی بر بلاک چین باشد تا بتوانند از طریق ارزهای دیجیتال برای پروژه های خود سرمایه جذب داشته باشند.

 

 

آشنایی با الگوی مثلث افزایشی (صعودی) برای تحلیل تکینکال!

چگونگی عملکرد معامله فرکانس بالا در بازار ارزهای دیجیتال !

نکاتی از نحوه خواندن بلاک چین بیت کوین که باید بدانید!

یک تجزیه کننده بلاک، بلاک چین بیت کوین را می خواند. هیچ نوع رمزگذاری برای اطلاعات ذخیره شده بر روی بلاک چین وجود ندارد. بیت کوین یک سیستم با نام مستعار است. به این معنی که الگوریتم ECDSA در حال مخفی کردن هویت کاربران می باشد. با این حال، اطلاعات باینری (دو دویی) در بلاک چین قابل خواندن است.

بلاک چین یک پایگاه داده تراکنش است. هر گره کاملی که در شبکه بیت کوین مشارکت دارد، دارای همان کپی است. پروتکل بیت کوین، ساختار آن را مشخص می کند و وسیله ای است که از طریق آن هرگره یک کپی را نگه می دارد. به طور کلی، بلاک چین، یک ساختار اطلاعاتی برای ذخیره بلاک هاست. بلاک چین، بلاک ها را در یک مجموعه ذخیره می کند تا همراه با بلاک جنسیس شروع به کار کند.

چرا از فناوری بلاک چین استفاده می کنیم؟

 

 

چگونه ارزهای دیجیتال را خریداری کنیم؟

ارزهای دیجیتال برای مدت زمان زیادی است که راه اندازی شده اند، اما می توان گفت که آنها با افزایش قیمت چشم گیری که در سال ۲۰۱۷ داشتند، در صدر اخبار قرار گرفتند. در اینجا یک راهنما وجود دارد که به شما در خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال محبوب دیگری کمک خواهد کرد.

قیمت بیت کوین (BTC) به عنوان با ارزش ترین ارز دیجیتال در جهان، در ماه مارس امسال به ۳۷۹۴٫۳۵ دلار رسید. این ارز در ابتدای ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ با قیمت تقریبا ۲۰،۰۰۰ دلار به فروش می رسید که در ابتدای همان سال چیزی حدود ۷۵۰ دلار قیمت داشت.

در حقیقت، بیت کوین و اتر دو ارز دیجیتال برتر بودند، چرا که اتریوم نیز در سال ۲۰۱۷ شاهد رشد چشم گیری بود، این پلتفرم در ابتدای سال ۲۰۱۷ تنها ۱۰ دلار قیمت داشت، در حالی که در اواخر همان سال به ۱٫۴۰۰ دلار رسید. این مسئله، نشان دهنده افزایش ۱۴۰ برابری این ارز بود که بسیار بیشتر از بیت کوین با افزایش قیمت روبرو شده بود.

 

 

۶ راه کسب سرمایه برای راه اندازی کسب و کار بیت کوین !

 

نحوه پذیرش پرداخت با بیت کوین در کسب و کارها!

امن‌ترین راه برای خرید ارزهای دیجیتال و بیت کوین

سود ۱۰۰ هزار برابری سرمایه‌گذاران بیت کوین

 

تاثیر استخراج ارزهای دیجیتال در بهینه سازی و صرفه جویی در انرژی

 

امروزه ارزهای دیجیتال و استخراج این نوع از ارز های رمز پایه بسیار پرکاربرد است و تبدیل به صنعت شده است که این صنعت نیروی برق زیادی را مصرف می کند و تامین برق مصرفی این صنعت بسیار دشوار شده است و باید به دنبال راهکار های ارزان و ساده برای صرفه جویی در انرژی باشیم.

بلاک چین یکی از فناوری های جدید است. هر فردی که قصد داشته باشد آینده ای مطمئن داشته باشد و کاملا آماده برای اتفاقات آینده باشد با شرکت در فناوری بلاک چین به آمادگی های لازم خواهد رسید. بلاک چین در حوزه های مختلفی کاربرد دارد، یکی از کاربرد های بلاک چین امکان انجام تراکنش همتا به همتا ارزهای دیجیتال به مانند بیت کوین است. در واقع ارز های رمز پایه متن باز هستند و هیچ نهادی نظارت ندارند. جالب است بدانید که تراکنش هایارزهای دیجیتال توسط استخراج کنندگان که ماینر هم نامیده می شود، تایید می شود و هر کدام از این تراکنش ها در بلوکی قرار می گیرند و همینطور این بلوک ها به یک زنجیره اضافه می شوند.

 

 

بیت کوین ماینینگ چگونه کار می‌کند؟

چطور اتریوم استخراج کنیم

نگاهی به ۵۰ ارز دیجیتال برتر ؛ ارزهای دیجیتال در یک نگاه!

امیدواریم که این راهنما، شما را به‌درستی هدایت کند، همچنین شما را به انجام تحقیقات بیشتر در این زمینه علاقمند کرده و از کلاهبرداری‌های احتمالی که وجود دارد، دور کنیم. (ارزهای تقلبی نیز در بین این ۵۰ ارز وجود دارد). اطلاعاتی که در این راهنما یافت می‌شود، نتیجه صدها ساعت تحقیق دقیق توسط تیم نویسندگان است. توجه داشته باشید که این لیست به طور مداوم در حال تغییر است.

چرا نباید از مقررات وضع شده برای انواع بلاک چین‌ و ارزهای دیجیتال بترسیم؟