video thumb

صرافی Binance از مؤسسات بزرگ‌تر تجاری که از ویژگی جدید حساب فرعی استفاده می‌کنند حمایت بیشتری می‌کند

لیست عناوین این مطلب

صرافی Binance چیزی منتشر کرده است که آن را ویژگی توصیف می‌کند که مدت‌ها است انتظارش را می‌کشد، چیزی به نام حساب‌های فرعی. این حساب‌های فرعی جدید حساب‌هایی هستند که کنترل کاملی بر دارایی‌های موجود در حساب‌های تجاری ندارند. این ویژگی برای مؤسسات تجاری که قصد ورود به ارز دیجیتال را دارند و همچنین مؤسساتی که با میزهای چندگانه در ارز دیجیتال داد و ستد دارند بسیار ایده آل است.

به گزارش ارزجو، در صرافی Binance، ما تلاش می‌کنیم نیازهای کاربران‌مان را برآورده کنیم و مرتبا تجربه کاربر را بهبود ببخشیم. توانایی در اختیار داشتن حساب‌های فرعی یکی از ویژگی‌های پرمتقاضی بود و مدت‌ها است بر این عملکرد کار می‌کنیم و خوشحالیم که اکنون می‌توانیم این ویژگی را به حساب‌های مؤسسات‌مان ارائه کنیم.

این ویژگی از ۲۰۰ حساب فرعی به ازای هر حساب اصلی یا مستر پشتیبانی می‌کند. حساب مستر تنها حسابی است که دسترسی کاملی به وجه موجود در کل حساب دارد و به این ترتیب می‌تواند بدون کسب مجوزات اضافی به سپرده‌گذاری و دیگر فعالیت‌ها بپردازد.

صرافی Binance همچنان در صدر است

دارندگان حساب‌های مستر همچنین می‌توانند مجوزهای حساب‌های فرعی را تغییر دهند. بنابراین حساب مستر می‌تواند مقدار وجوه مورد دسترسی یک تاجر خاص و همچنین ارزی را که می‌تواند با آن تجارت کند محدود کند. حساب‌های فرعی به خودی خود نمی‌توانند تراز کامل حساب مستر را بدانند، آن‌ها همچنین نمی‌توانند بین ترازهای تجاری و سپرده جابجا شوند.

امنیت اصل اصلی مؤسسه ما است. این اصل همچنین زیربنای طراحی ویژگی حساب‌های فرعی نیز است. اطلاعات ورود به حساب به دقت و به صورت دقیق تفکیک شده‌اند تا امنیت را به حداکثر و خطر را به حداقل برسانند.

این حرکت هیچ چیز را برای تاجران خرده‌پای فعلی و عملیات‌های کوچک‌تر تغییر نمی‌دهد، بلکه در صورت موافقت مؤسسات وال استریت و شرکت‌های این‌چنینی مبنی بر مفید بودن و ضروری بودن این ویژگی برای ورود به فضای داد و ستد کریپتو می‌تواند حجم مبادلات را در دنیای تبادل‌های بزرگتر جهانی افزایش دهد. این ویژگی تنها برای مراجعه کنندگان شرکتی و کسانی در دسترس است که وضعیت “VIP 3” یا بالاتر دارند.

مشتریان شرکتی و VIP 3 تخفیفاتی بر هزینه داد و ستدشان دریافت می‌کنند و زمانی‌که ویژگی حساب‌های فرعی مورد استفاده قرار گیرد این تخفیفات به حساب‌های فرعی نیز منتقل می‌شوند. صرافی Binance همچنان با عرضه‌ی محصولات پیشرفته مانند ویژگی حساب‌های فرعی، انواع گوناگون جفت‌های تجاری، اقدام علیه کلاهبرداری و این امر که یک بازار استیبل کوین یکپارچه را ایجاد کرده است تلاش می‌کند تا حد امکان بازار داد و ستد کریپتو را در دست بگیرد. علاوه بر این‌که این صرافی دو سال قدمت دارد، Binance و توکن BNB آن به سرعت به صدر نمودارها رسیده‌اند. از همه مهمتر این‌که حجم تراکنش‌های روزانه در مقابل قوانین چین بالا رفته است و به عنوان صرافی اول جای خود را در بازار تثبیت کرده است.