video thumb

مدیرعامل Binance US: قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد!

کاترین کولی (Catherine Coley)، مدیرعامل صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال Binance’s U.S، بازار گاوی کنونی بیت کوین را به عنوان نشانه ای تلقی می کند که این دارایی دیجیتال می تواند تا ۱۰۰۰۰۰ دلار افزایش پیدا کند. کولی در گفتگو با خبرگزاری KLTA عنوان کرد که افزایش اخیر قیمت بیت کوین (BTC) – از ۱۹۰۰۰ دلار به بیش از ۳۴،۰۰۰ دلار در کمتر از یک ماه – ممکن است به دلیل افزایش تعداد سرمایه گذاران نهادی باشد که از این دارایی دیجیتال سود کسب می کنند.

كولي اظهار داشت: “در جايي كه شايد فكر مي كرديم احتمالاً ۵۰،۰۰۰ دلار یک رقم منطقي برای این ارز دیجیتال است، قطعاً قیمت بیت کوین به بالاتر از آن دست خواهد یافت.” “من فکر می کنم که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به قیمت ۷۵،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار دست یابد.

مدیرعامل Binance.US تنها کسی نیست که چنین پیش بینی هایی صعودی برای بیت کوین در سال ۲۰۲۱ دارد. دن هلد (Dan Held)، رهبر صرافی ارز دیجیتال کراکن در سال ۲۰۲۰ عنوان کرده است که بیت کوین می تواند در سال ۲۰۲۱ به قیمت ۱۰۰٫۰۰۰ دلار برسد. هفته گذشته هلد در ویدئویی که در کانال یوتیوب خود ارسال کرده بود، پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین بیش از ۱۰۰ برابر افزایش یابد.

بازار گاوی کنونی مورد توجه رسانه های خبری مهم نیز قرار گرفته است. تا جایی که بیت کوین عنوان صفحه نخست روزنامه تجارت بین المللی Financial Times مستقر در انگلیس را برای ۴ ژانویه به نام خود ثبت کرد.

لازم به ذکر است که قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مطلب حدود ۳۳۴۱۰ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد افزایش یافته است.