video thumb

Ripio دومین صرافی بزرگ ارز دیجیتال برزیل را خریداری می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Ripio، یک شرکت دارایی دیجیتال مستقر در آرژانتین، صرافی بزرگ ارز دیجیتال برزیلی BitcoinTrade را خریداری کرده است. طبق روزنامه آرژانتینی Ambito، این خرید بخشی از برنامه Ripio برای گسترش فعالیت های خود در آمریکای جنوبی است. گفته می شود BitcoinTrade از نظر حجم، دومین صرافی ارز دیجیتال بزرگ در این کشور است.

سباستین سرانو (Sebastián Serrano)، مدیرعامل و بنیانگذار Ripio عنوان کرد که این خرید برای “گسترش دسترسی به دنیای دارایی های دیجیتال” در منطقه انجام شده است.

کارلوس آندره مونته نگرو (Carlos Andre Montenegro)، بنیان گذار BitcoinTrade عنوان کرد: “ما متقاعد شده ایم که Ripio بهترین شرکت برای گسترش مسیری است که ما با BitcoinTrade در برزیل ایجاد می کنیم.”

گفتنی است که Ripio در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده و ادعا می کند که یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در آمریکای جنوبی می باشد و کارمندان آن در آرژانتین، برزیل، مکزیک، اروگوئه و اسپانیا مستقر هستند. این شرکت در سال ۲۰۱۹ یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال خارج از بورس را راه اندازی کرد و سال گذشته به عنوان یکی از پیشگامان فناوری انجمن اقتصادی جهانی نامگذاری شد.

در ماه نوامبر، یک قانون گذار آرژانتینی قانونی را برای ارائه چارچوبی ملی برای ارز دیجیتال در این کشور پیشنهاد داد. این لایحه برای پرداختن به “قوانین بسیار خودسرانه” حاکم بر اکوسیستم ارز دیجیتال آرژانتین است.