video thumb

توصیه‌های جیم کرامر، مجری Mad Money برای نحوه سرمایه‌ گذاری بر روی بیت کوین

جیم کرامر (Jim Cramer)، مجری Mad Money ، توصیه هایی در مورد نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین و زمان مناسب برای فروش آن دارد. وی عنوان کرد: “من معتقد به بیت کوین هستم”، و دلایلی را برای فروش ارزهای دیجیتال خودش و اینکه چرا مردم بجای طلا بیت کوین می خرند بیان کرد.

توصیه های جیم کرامر در مورد سرمایه گذاری بر روی بیت کوین

جیم کرامر مجری برنامه Mad Money در CNBC توصیه هایی در مورد سرمایه گذاری بر روی بیت کوین ارائه داد. این مدیر سابق صندوق پوشش ریسک و همچنین بنیان گذار Thestreet.com، که یک وب سایت اخبار امور مالی است، می باشد.

کرامر عنوان کرد: “مردم دیگر به ارز فیات اعتقادی ندارند.” “مردم بر این باورند که ایالات متحده در حال چاپ پول است … اما بیت کوین در حال چاپ بیت کوین نیست. بنابراین ارزش آن بیشتر از راه یافتن طلاست. ما دریافتیم که طلا در حال رشد است و امسال تقریباً ۱٪ بیشتر از سال قبل رشد داشته است، بنابر این افزایش قیمت بیت کوین با کمیاب بودن آن در ارتباط است. “

وی با تأکید بر اینکه “دلار کمیاب نیست” در حالی که “کمیابی در طلا وجود دارد”، عنوان کرد:

در کل بیت کوین کم است. وقتی در دوره ای که مردم از تورم می ترسند و به اوراق قرضه دولتی اعتقادی ندارند و به طور کلی به دولت ها اعتقاد ندارند، بیت کوین ناگهان جذابیت پیدا می کند.

مجری Mad Money همچنین اظهار نظر کرد: “هرچه تعداد افرادی که به آن [بیت کوین] قیمت بیشتری می دهند بیشتر باشد … احتمال حضور افراد بیشتر برای سرمایه گذاری بر روی بیت کوین وجود دارد.”

رفتار با بیت کوین مانند سهام، چه زمانی سود کسب کنید

کرامر علاوه بر این اظهار داشت: “من دیروز بیت کوین کافی فروختم تا بتوانم سهام اولیه خود را پرداخت کنم، کاری که اگر بیت کوین یک سهام باشد می توانم آن را انجام دهم. من سرمایه اولیه خود را بیرون می کشم و سپس سود خود را مدیریت می کنم. وی افزود: “من قصد ندارم دوباره به بیت کوین نگاه کنم. من با بیت کوین خوب هستم تا زمانی که کاملاً به جایی که من آن را خریده ام بازگردد و سپس دوباره تغییر رویه می دهم، شاید دوباره آن را خریداری کنم. “

کرامر توضیح داد: “همانطور که به مردم می گویم … اگر دوبرابر سود کرده اید، بخش اعظم سرمایه خود را بیرون بکشید. من نیز یک سود دو برابری دریافت کردم، بنابراین بخش اعظم سرمایه ام را بیرون آوردم. وی اظهار داشت:

من از بیت کوین به عنوان یک سهام گرانبها یاد می کنم.

خرید بیت کوین به عنوان بیمه، مقایسه بیت کوین با طلا

همانطور که کرامر قبلا توضیح داد، وی بیت کوین و طلا را مانند بیمه در برابر تورم می داند. وی درباره این دو دارایی عنوان کرد: “من فکر می کنم شما باید چنین نوع بیمه ای داشته باشید.” با این حال، مجری برنامه Mad Money خاطرنشان کرد: “من انتظار نداشتم که این بیمه برای من درآمد زیادی داشته باشد. به طور معمول بیمه چیزی نیست که بتواند سود زیادی به همراه داشته باشد.” وی در پایان اظهار داشت:

من یک معتقد به بیت کوین هستم … احساس می کنم که بیت کوین در حال حاضر کاری را انجام می دهد که قبلاً طلا انجام می داد. جالب اینجاست که کمبود طلا بسیار زیاد است اما آنطور که باید عمل نمی کند زیرا فکر می کنم مردم بیت کوین می خرند.