سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

لیست شدن STX در صرافی OKCoin!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که سرمایه گذاران خرده فروشی در ایالات متحده هم اکنون می توانند برای اولین بار یک عرضه توکن واجد شرایط کمیسیون بورس و اوراق ایلات متحده را معامله کنند. صرافی اوکی کوین ( OKCoin ) پس از راه اندازی شبکه اصلی Stacks 2.0 اعلام کرد که توکن Stacks یعنی STX را در پلتفرم خود لیست کرده است.

Stacks که قبلاً با نام Blockstack شناخته می شد، یک ارتباط بومی با شبکه بیت کوین دارد. همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، این بلاک چین لایه ۱، یک چشم انداز بلند پروازانه برای آوردن قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز به بیت کوین دارد – می خواهد توسعه دهندگان را قادر سازد تا برنامه های پیشرفته ای بسازند و موارد استفاده جدیدی را کشف کنند.

گفتنی است؛ آمریکا تنها بازاری نیست که می توان STX را از طریق اوکی کوین خریداری و معامله کرد، زیرا این ارز دیجیتال به استثنای اتحادیه اروپا، سنگاپور و برونئی در تعدادی دیگر از بازارهای بین المللی نیز در دسترس خواهد بود.

حیدر رفیق (Haider Rafique)، مدیر ارشد بازاریابی اوکی کوین اظهار داشت: “Stacks با آوردن برنامه ها و قراردادهای هوشمند به شبکه خود، ارزش پیشنهادی بیت کوین را فراتر از ذخیره ارزش گسترش می دهد. این راهی برای ایجاد اکوسیستم های جدید با استفاده از بهترین ویژگی های بیت کوین فراهم می کند.

STX علاوه بر اینکه برای اجرای قراردادهای هوشمند و پردازش تراکنش ها استفاده می شود، دارندگان را قادر می سازد تا در “stacking” مشارکت کنند – عملی که از اجماع بلاک چین پشتیبانی می کند و به امنیت شبکه Stacks کمک می کند و در عوض کاربران، پاداش بیت کوین دریافت خواهند کرد.

طبق Stacks Foundation، این رویکرد بلاک چین لایه ۱ راهی جدید را برای کسب بیت کوین آن هم در زمانی که دستیابی به آن دشوار است، فراهم می کند – در میان حدس و گمان هایی مبنی بر اینکه بیت کوین به دلیل افزایش سطح پذیرش نهادی، به سمت فشار عرضه پیش می رود یا خیر.

کاربران برای شرکت در stacking نیاز به داشتن حداقل مقدار STX دارند، اما کاربران صرافی اوکی کوین می توانند سرمایه خود را جمع کنند – به این معنی که می توانند با کمتر از ۵۰ STX (درحدود ۲۵ دلار در زمان نگارش این مقاله) برای این کار اقدام کنند.

بریتنی لاولین (Brittany Laughlin)، مدیر اجرایی Stacks Foundation به کوین تلگراف گفت: “لیست کردن STX در صرافی اوکی کوین یک نقطه عطف مهم است که با توجه دقیق به مقررات و اشتراک اطلاعات آزاد صورت گرفته است. با توجه به اینکه افراد آمریکایی اکنون قادر به خرید STX و مشارکت در شبکه Stacks 2.0 هستند، اینترنت تحت مالکیت کاربر حتی به حضور واقعی جهانی نزدیک تر است. “

در پایان لازم به ذکر است که صرافی اوکی کوین طیف وسیعی از onramp های فیات با کاربرد آسان را ارائه می دهد که به تازه واردان بازارهای ارز دیجیتال اجازه می دهد تا ارز محلی خود را به دارایی های دیجیتال تبدیل کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location