سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی ژاپنی Coincheck، توکن های هواداری Chiliz و Socios را لیست می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارز دیجیتال Coincheck توکن های هواداری Chiliz و Socios را در بازار جدید NFT خود فهرست می کند. Cointehegraph Japan گزارش داد که صرافی ارز دیجیتال ژاپنی Coincheck با سازندگان بزرگ توکن های هواداری جهانی Chiliz و Socios همکاری کرده است.

به عنوان بخشی از این مشارکت جدید، این شرکت اعلام کرد که Coincheck توکن های هواداری Chiliz و Socios را در بازار توکن های غیر قابل تعویض Coincheck یا NFT لیست می کند.

Coincheck در ابتدا اعلام كرد كه در حال در نظر دارد تا يك پلتفرم NFT در آگوست ۲۰۲۰ راه اندازي کند. طبق آخرين اعلاميه، پلتفرم Coincheck قبلاً چند NFT را براي پنج بازي معروف فهرست كرده است و دارای بيش از ۲/۲ ميليون کاربر می باشند.

کنسوکه آمو (Kensuke Amo)، مدیر اجرایی Coincheck عنوان کرد که این همکاری جدید با Chiliz قصد دارد فرصت های بیشتری را برای طرفداران ورزش محلی فراهم کند. آمو اظهار داشت: “کاربران ژاپنی این فرصت را خواهند داشت که Chiliz را بشناسند و از طریق خرید NFT های Socios.com در بازار NFT Coincheck به بزرگ ترین سازمان های ورزشی جهان نزدیک شوند.”

الكساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus)، مدیرعامل Chiliz و Socios اظهار داشت كه این مشاركت اجازه می دهد تا کاربران ژاپنی دارایی های مرتبط با بزرگ ترین باشگاه های جهان مانند بارسلونا و یوونتوس را در اختیار داشته باشند. وی عنوان کرد که این همکاری جدید مطابق با توسعه جهانی Chiliz و Socios و برنامه های NFT در سال ۲۰۲۱ می باشد و در ادامه افزود:

“ما برای سال ۲۰۲۱ بر روی NFT تمرکز کرده ایم و توانایی راه اندازی آنها را با تک تک شرکای خود داریم. ما همچنین به دنبال ارائه یک ابزار خاص به آنها خواهیم بود – به عنوان مثال فرصتی برای بازخرید پاداش های مرتبط با یک باشگاه خاص “

Chiliz و Socios پلتفرم های بزرگی در صنعت هستند که به دلیل راه اندازی توکن های هواداری با باشگاه های محبوب فوتبال جهان مانند بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن شناخته می شوند. این شرکت ها توکن های هواداری خود را در صرافی های بزرگ جهانی از جمله بایننس، بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال جهان لیست کردند. Chiliz و Socios طی ۱۲ ماه گذشته ۳۰ میلیون دلار برای این باشگاه ها و شرکایشان در سطح جهان درآمد کسب کردند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location