video thumb

CoinShares سبد محصولات خود را گسترش می‌دهد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مدیر دارایی های دیجیتال CoinShares در حال گسترش سبد محصولات خود با یک محصول جدید خود است و قصد دارد تا دومین محصول قابل مبادله در بورس ارز دیجیتال خود را در SIX Swiss Exchange فهرست کند.

این محصول جدید که CoinShares Physical Ethereum (ETHE) نام دارد، با ۷۵ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت در حال راه اندازی است. CoinShares با اعلام خبر این خبر عنوان کرد که در زمان راه اندازی هر واحد ETHE با ۰٫۰۳ ETH پشتیبانی می شود.

این خبر اندکی پس از آن منتشر می شود که CoinShares اولین ارز رمزپایه ETP خود یعنیCoinShares Physical Bitcoin (BITC) را درژانویه ۲۰۲۱ راه اندازی کرد. درست همانند BITC ، این ETH ETH جدید نیز در ابتدا در SIX Swiss Exchange فهرست می شود.

براساس اعلامیه بلومبرگ، متولی دارایی های دیجیتال با پشتوانه Nomura Holdings یعنی Komainu به عنوان متولی محصول جدید CoinShares فعالیت خواهد کرد. این متولی در همکاری با CoinShares تاسیس شده است و در حال حاضر خدمت رسانی BITC نیز می باشد.

ETHE اکنون با قیمت ۴۷٫۳۰ دلار در بلومبرگ لیست شده است.

SIX Swiss Exchange یکی از بزرگ ترین صرافی های جهان است که پلتفرم معاملاتی خود را برای انواع ETP های ارز رمزپایه ارائه می دهد. این شرکت اولین صرافی در جهان است که برای تأیید ارزهای رمزپایه به عنوان ابزار اصلی برای مشتقات مجوز نظارتی دریافت می کند.