video thumb

قصد Bitfarms برای خرید ۴۸۰۰۰ ماینر جدید در سال ۲۰۲۲

گزارش های منتشر شده حاکی از این است که تولیدکننده چینی MicroBT ظرف دو سال آینده سخت افزار جدیدی را ارائه خواهد کرد. Bitfarms، یکی از بزرگ ترین عملیات های استخراج بیت کوین در جهان است که به صورت عمومی معامله می شود، این پلتفرم متعهد شده است که طی دو سال آینده ۴۸۰۰۰ استخراج کننده جدید خریداری کند.

بر اساس گزارش ها، این شرکت استخراج کانادایی تجهیزات را از شرکت MicroBT تأمین کننده چینی تهیه کرده است تا ظرفیت هش خود را با ۵ اگزاهش دیگر افزایش دهد. Bitfarms در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و در حال حاضر دارای ظرفیت ۱ اگزاهش می باشد. هدف این شرکت افزایش ۲۰۰ درصدی تا پایان سال ۲۰۲۱ است.

ظرفیت هشینگ، مقدار اسب بخار محاسباتی خالص است که می تواند به استخراج بیت کوین یا ارزهای رمزپایه اختصاص یابد.

این شرکت پیش بینی می کند که حمل و نقل اولیه سخت افزار در ژانویه ۲۰۲۲ یا قبل از آن انجام شود، انتظار می رود که ریگ های استخراج نهایی در دسامبر ۲۰۲۲ منتقل شود. این شرکت ظرفیت هش کلی خود را در طی دو سال آینده به ۸ اگزاهش افزایش می دهد. Emiliano Grodzki ، مدیرعامل Bitfarms اظهار داشت که تامین امنیت ریگ های استخراج سخت تر است.

“تامین ماینرها یکی از بزرگ ترین چالش ها در آینده ای قابل پیش بینی است این امر به دلیل کمبود جهانی ویفر مورد استفاده برای ایجاد تراشه های نیمه هادی است که یکی از اجزای حیاتی در ریگ های استخراج به شمار می رود.”

این گزارش مشخص نکرد که چه واحدی خریداری خواهد شد اما محصول شاخص MicroBT “+ WhatsMiner M30S +” است که دارای ۱۱۲ TH / s و قیمت ۹،۳۰۰ دلار می باشد. وب سایت این شرکت گزارش کرده که در حال حاضر تمام دستگاه های استخراج را به فروش رسانده است.

طی هشت ماه گذشته، Bitfarms بیش از ۱۲۰۰۰ ریگ استخراج را از MicroBT خریداری کرده است و دلیل این خرید را قابلیت اطمینان و بهره وری انرژی عنوان کرده است.

در دسامبر سال ۲۰۲۰ ، Bitfarms حدود ۱۰۰۰ ریگ استخراج جدید Whatsminer M31S به کار گرفت و سفارش ۳۰۰۰ ماینر + Whatsminer M31S + را که برای تحویل در اواخر فوریه ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود، سفارش داد.

لازم به ذکر است که Bitfarms اولین شرکت استخراج بیت کوین بود که بروشور بلند مدت خود را با کمیسیون اوراق بهادار انتاریو تکمیل کرد و در ژوئیه ۲۰۱۹ معاملات در بورس اوراق بهادار تورنتو را آغاز کرد. این شرکت دارای پنج تاسیسات در مقیاس صنعتی در کبک است که همگی از انرژی برق آبی استفاده می کنند.