video thumb

رویکرد جدید یک پلتفرم معاملاتی برای استقبال از کاربران جدید

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که یک کارگزاری کاملاً قانون گذاری شده با بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر در سطح جهانی، روشی نوین برای استقبال از مشتریان جدید به پلتفرم خود ارائه داده است.

Quantfury عنوان می کند کاربرانی که دوستان خود را برای پیوستن به این پلتفرم دعوت می کنند سهام یا ارز رمزپایه را به عنوان پاداش – با ارزش بین ۱۰ تا ۲۵۰ دلار – دریافت می کنند و دوستان آنها نیز همین مبلغ را دریافت می کنند.

به گفته این شرکت، این امر می تواند فرصت های جالبی را به وجود آورد که ممکن است کاربران قبلاً به آن فکر نکرده باشد … مانند داشتن سهام فیس بوک یا گوگل یا سرمایه گذاری بر روی بیت کوین یا اتریوم.

Quantfury می گوید که کاربران می توانند در یک سال تقویمی حداکثر ۷۵۰ دلار پاداش دریافت کنند، بسته به اینکه چه تعداد دوست را به این پلتفرم دعوت می کنند.

یک فلسفه جذاب

انگیزه اصلی Quantfury این است که تجارت و سرمایه گذاری به صورت رایگان و به قیمت های واقعی صرافی های برتر مانند بورس اوراق بهادار نیویورک، Nasdaq ، CME و Binance انجام شود.

بنیان گذار لو مازور به کوین تلگراف گفت: “Quantfury طی دو سال گذشته پایگاه کاربران جهانی خود را در شرایط برابر با دیگران قرار داده است.

همه اینها کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تجار از شرایط برابر با صندوق های تامینی و موسسات مالی موجود در وال استریت و شهر لندن برخوردار هستند – این مزیت ناعادلانه ای را که برخی از افراد ثروتمند نسبت به سرمایه گذاران خرده فروشی دارند، از بین می برند. این مسئله در سال های اخیر به یکی از موضوعات داغ داغ تبدیل شده است، خصوصاً در پی فشار کوتاه GameStop که توسط WallStreetBets دامن زده شد و پیامدهایی که در پی آن به وجود آمد.

تیم Quantfury می گوید رویکرد آنها منجر به وفاداری بیش از حد بالای مشتریانشان در ۱۰۰ کشور مورد نظرشان شده است.

Quantfury بر این باور است که یک عامل مهم در موفقیت آن تمرکز بر روی مخاطبان ارز رمزپایه بوده است و به همین منظور، کاربران با استفاده از دارایی های دیجیتال آزادی تأمین بودجه و برداشت مانده حساب را داشته اند. این امر کمک کرد تا افراد بتوانند بیت کوین و اتریوم را مورد پذیرش قرار دهند.

همانطور که توسط کوین تلگراف در دسامبر ۲۰۱۸ گزارش شد، Quantfury توسط معامله گران و برای معامله گران ساخته شده است – و از همان ابتدا، ماموریت آن این بوده است که بازارها “کاملاً شفاف و عادلانه” باشد. در حالی که شرکت های دیگر شعار “شر نباشید” را پذیرفته اند، این شرکت با پیروی از اصطلاح “نمی تواند شر باشد” بازی هوشمندانه ای را آغاز کرده است.

این پلتفرم می گوید صحبت ها نقشی اساسی در رشد کاربران داشته است. کاربران می توانند یک کد دعوت را به اشتراک بگذارند که دوستان آنها می توانند در هر زمان که خواستند از آنها برای ثبت نام در یک حساب استفاده کنند.

ارزش پاداش ها با نرخ فعلی بازار در نوسان است و دارایی که به آنها داده شده است با قیمت لحظه ای صرافی به فروش می رسد.

فراتر از سهام و ارزهای رمزپایه، Quantfury به کاربران امکان می دهد در معرض وجوه قابل معامله در بورس (ETF) قرار بگیرند، که سبدی از ارزش سهام با دقت انتخاب شده را ردیابی می کنند. سرمایه گذاران همچنین می توانند طیف وسیعی از بازارهای قراردادهای را شامل شوند که شامل کالاها و شاخص های سهام هستند.

در زمانی که بازار سهام و ارز رمزپایه هرچه بیشتر درهم پیچیده می شود، شعار Quantfury “که معاملات صادقانه برای همه است” می تواند یک موسیقی دلنواز برای معامله گران و سرمایه گذارانی باشد که به دنبال بهره گیری از آخرین حرکات بازار در سطح جهان هستند.