video thumb

مورگان استنلی امکان سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین را برای مشتریان میلیونر فراهم می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که استقبال عمومی از بیت کوین همچنان ادامه دارد تا جایی که مورگان استنلی مورگان استنلی نیز این دارایی دیجیتال را تأیید کرده است. همانطور که CNBC گزارش داده است، مورگان استنلی به مشتریان امکان سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) را می دهد، البته فقط در شرایط خاص.

CNBC گزارش داد که این بانک سرمایه گذاری که یک غول بزرگ در مدیریت ثروت با ۴ تریلیون دلار دارایی مشتری است، به مشاوران مالی خود عنوان کرد که در حال راه اندازی سه صندوق می باشد که امکان مالکیت بیت کوین را فراهم می کند و انتظار می رود که این فرصت در ماه آوریل فراهم شود.

گفتنی است که میزان علاقه به بیت کوین طی یک سال گذشته افزایش یافته است تا جایی که بازیکنان بزرگی مانند MicroStrategy ، Tesla و Square، مقدار زیادی بیت کوین خریداری کرده اند.

مشارکت کنندگان در بخش مدیریت ثروت مورگان استنلی می توانند از طریق Galaxy Fund’s Bitcoin Fund LP و Institutional Bitcoin Fund LP و همچنین FS Investments ‘FS NYDIG Select Fund به بیت کوین دسترسی پیدا کنند.

باید عنوان کرد که مشتریان باید دارای ۲ میلیون دلار یا بیشتر در مورگان استنلی سرمایه داشته باشند و برای مدت زمان خاصی حساب خود را در این بانک حفظ کنند.

در پایان نیز لازم به ذکر است که بیت کوین از ابتدای تأسیس خود در سال ۲۰۰۹ راه درازی را طی کرده است. با افزایش قیمت بیت کوین از کمتر از ۱ دلار به بیش از ۶۰ هزار دلار ، این دارایی دیجیتال اکنون به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب پذیرفته شده است. کل ارزش بازار بیت کوین نیز از مرز ۱ تریلیون دلار فراتر رفته است که بیشتر از تعداد زیادی از شرکت های مشهوراست. اگرچه بیت کوین در دید عموم مردم جایگاه قابل توجهی کسب کرده است، اما هنوز هم برای تبدیل شدن به یک کالای اصلی در جهان سرمایه گذاری راه درازی برای طی کردن دارد.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین