سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر سابق آمازون به سمت مدیر مالی صرافی Bitstamp منصوب شد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارز دیجیتال Bitstamp استفان بیرپارک (Stephen Bearpark)، مدیر مالی سابق غول فناوری آمازون را به عنوان مدیر مالی خود استخدام کرده است.

Bitstamp در اطلاعیه ای عنوان کرد كه بیرپارک را به سمت مدیر اجرایی این صرافی منصوب می كند، جایی كه وی مسئول نظارت بر رشد مالی بورس خواهد بود. بیرپارک بیش از سه سال در بخش حمل و نقل آمازون در اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ کار کرده و تا سال ۲۰۰۸ مدیر مالی در شرکت خدمات مالی Barclays بوده است.

جولیان ساویر (Julian Sawyer)، مدیرعامل Bitstamp عنوان کرد که: “Bitstamp با آوردن استفان به این صرافی به آوردن بهترین استعدادها از بزرگترین نام های فن آوری برای کمک به ما در ارائه ارزش جدید به کاربران ادامه می دهد.”

مدیر سابق آمازون عنوان کرد: “صنعت ارز دیجیتال در حال رونق است” و در طول سال گذشته و به ویژه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ با رشد گسترده ای همراه بوده است. در این ماه، ارزش ترکیبی بازار تمام ارزهای رمزپایه به یک رقم مهم – ۲ تریلیون دلار – رسیده است تا سرمایه این بازار با ارزش تر از غول فناوری اپل باشد.

بیرپارک موقعیت خود را در Bitstamp به عنوان یک “نقطه محوری” در این صنعت توصیف کرد. گویا وی جانشین مدیر مالی گروه ادوارد کمپ خواهد شد که ماه گذشته این شرکت را ترک کرد.

لازم به ذکر است که Bitstamp یکی از قدیمی ترین صرافی ها در فضای ارز دیجیتال است و نهادهای تجاری مختلفی در چندین کشور دارد. در سال گذشته، این شرکت موقعیت های اصلی خود را در رهبری تغییر داده است، تا جایی که جولیان سویر (Julian Sawyer)، مدیر سابق جمینی، مدیرعامل جدید این شرکت شده و سامیر دوبی (Sameer Dubey) مدیر ارشد عملیاتی آن شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location