سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پدر دانش رمزنگاری دیجیتال در گذشت

«تیموثی سی. مِی»، مرد افسانه‌ای رمزنگاری دیجیتال و نویسنده کتاب «مانیفست ارز دیجیتال آنارشیست» در سن ۶۷ سالگی در گذشت. خبر فوت این مرد بزرگ را «لاکی گرین» اعلام کرده و گفتکه دوست وی یعنی می، در منزل شخصی خود واقع در کالیفرنیا آمریکا در گذشته است.

به گزارش ارزجو، گرین همچنین در صفحه شخصی فیسبوک خود با اعلام این خبر تاکید کرد که مرگ می کاملا بر اثر عوارض طبیعی بوده و این نویسنده بزرگ ارزهای دیجیتال تا به هنگام مرگ در سلامت جسمانی کامل به سر می‌برده است.

شهرت می بیشتر به دلیل همکاری در پایه گذاری لیست مشهور Cypherpunks بوده که احتمالا تنها نهاد طرفدار رمز گذاری‌های دیجیتال به حساب آمده که تا این حد طرفدار به خود جلب کرده است. گفته می‌شود وی این کار را با همکاری اریک هوگس و جان گیلمور در سال ۱۹۹۲ انجام داده است.

وی پس از بازنشستگی از شرکت اینتل در سال ۱۹۸۶ به زودی کار خود را بر روی ارزهای دیجیتال آغاز کرد که دیوید چادوم طراح به نام رمز نگاره‌ها نیز در این راه با وی همکاری داشت. می همچنین کتاب «مانیفست ارز دیجیتال آنارشیست» را در سال ۱۹۸۸ منتشر کرد. در بخشی از این کتاب می آمده است: تکنولوژی کامپیوتر در مسیری قرار دارد که فراهم کننده قابلیت برقراری ارتباط و تماس میان افراد را برای بشر ایجاد خواهد کرد.

می اخیرا در ماه اکتبر، طی یادداشتی که در نشریه CoinDesk منتشر شد، اندیشه‌های خود در خصوص نسخه اولیه بیت کوین و چگونگی توسعه فضای ارزهای دیجیتال اینگونه توضیح داد: ساتوشی (بنیانگذار بیت کوین) کار بسیار فوق العاده ای انجام داد اما هنوز مسیر طولانی در پیش است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location