سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۲۱ درصد از روس‌ها گمان می‌کنند که ارزهای دیجیتال و رمزارزها طی ۱۰ سال آینده جایگزین ارز فیات می‌شوند

طبق یک نظرسنجی که اخیرا صورت گرفته است، ۱۴٪ از روس ها فکر می کنند که ارزهای دیجیتال در ۱۰ سال جایگزین ارز فیات می شود، در حالی که ۳۹٪ فکر می کنند که توقف استفاده از پول نقد غیرممکن است.

تحقیقات جدید از یکی از ۱۰ بانک برتر روسیه یعنی Otkritie Bank، نشان داده است که ۱۴٪ از روس ها فکر می کنند ارز دیجیتال تا ۱۰ سال دیگر جایگزین ارز فیات می شود.

طبق نشریه روسی Nord News، این نظرسنجی در تاریخ ۱۲ آوریل و ۱۶ آوریل و در بین ۱۰۰۰ روسی که در حدود ۱۸ تا ۶۵ سال سن داشتند و در شهرهایی با جمعیت بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر زندگی می کردند، انجام شد.

نتایج در مناطق مختلف متفاوت بود، به طوری که پاسخ دهندگان از شمال غربی این کشورکمترین اعتقاد را به ارز دیجیتال داشتند و فقط ۸٪ از آنها معتقد بودند که ارز دیجیتال تا یک دهه دیگر ارز فیات را کنار می گذارد، در حالی که ۳۴٪ با قاطعیت حاضر به پذیرش این مسئله نبودند که ارز دیجیتال بتواند در هر زمینه ای جایگزین ارزهای فیات شود.

اما به نظر می رسد که در مسکو خوش بینی بیشتری نسبت به ارز دیجیتال وجود دارد، به طوری که ۲۱٪ از پاسخ دهندگان معتقد بودند که پول نقد با رمز ارز و ارز دیجیتال در دهه آینده جایگزین می شود. علاوه بر این، از هر ۱۰ بانک چهار بر این باورند که در آینده خود را به “اکوسیستم دیجیتال” تبدیل خواهند کرد.

یکی از عوامل اصلی در دور کردن روسیه از پول نقد می تواند ظهور روبل دیجیتال باشد. کوین تلگراف در ماه مارس گزارش داد که بانک مرکزی روسیه انتظار دارد که نمونه اولیه روبل دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۱ نهایی شود.

بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که ارز دیجیتال بانک مرکزی سپس در سال ۲۰۲۲ به انجام برنامه های آزمایشی می پردازد. مطالعه قبلی انجام شده توسط Otkritie در ژانویه نشان داد که ۴۷٪ از ساکنان روسیه مایل به استفاده از روبل دیجیتال هستند.

با این حال، آخرین نظرسنجی همچنین نشان داد که بسیاری از روس ها در مورد حرکت به سمت دیجیتال مالی بدبین هستند، به طوری که ۳۹٪ بر این باورند که کنار گذاشتن پول نقد غیرممکن است زیرا بسیاری از کشورهای دیگر بدون آن قادر به فعالیت نیستند. همچنین مشخص شد که ۴۶٪ از پاسخ دهندگان معتقدند که افراد باید از گزینه ارز دیجیتال یا پول نقد استفاده کنند.

برخی احساس می کنند که مقررات روسیه مانع از پذیرفتن گسترده ارز دیجیتال می شود. در اوایل این ماه، گروهی از لابی گران روسی به رهبری شرکت حقوقی Digital Rights Center کمپین “ابتکار عمومی جامعه ارز دیجیتال در روسیه” را آغاز کردند.

به گفته این گروه لابی، قوانین موجود روسیه مانند ممنوعیت استفاده از ارز دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت و صدور حبس های سه ساله برای عدم گزارش دارایی های خو ، “توسعه بازار مالی توزیع شده” را کند می کند.

به نظر می رسد که سرمایه گذاران روسی در مورد مالیات دقت لازم را انجام می دهند، با این حال، کوین تلگراف گزارش داد که درآمد روس ها راز ارز دیجیتال در طی چند ماه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location