video thumb

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری غول بازی ژاپنی Nexon بر روی بیت کوین

خالق بازی های آنلاین و دنیای مجازی نکسون (Nexon)، ۱۷۱۷ بیت کوین را به قیمت ۵۸۲۲۶ دلار خریداری کرده است، زیرا معتقد است که ارز دیجیتال “ثبات و نقدینگی طولانی مدت” را ارائه می دهد.

سازنده بزرگ بازی های ژاپنی Nexon به عنوان جدیدترین شرکتی است که اقدام به سرمایه گذاری قابل توجه بر روی خرید بیت کوین کرده است.

روز چهارشنبه، نکسون اعلام کرد که ، ۱۷۱۷ بیت کوین را به قیمت تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار با قیمت متوسط ۵۸۲۲۶ دلار خریداری کرده است. این شرکت اظهار داشت که این میزان سرمایه گذاری کمتر از ۲٪ “کل وجوه نقدی این شرکت” را نشان می دهد. اوون ماهونی (Owen Mahoney)، رئیس و مدیر عامل شرکت Nexon در این باره اظهار داشت:

“خرید بیت کوین ما نشان دهنده یک استراتژی منظم برای محافظت از ارزش سهامداران و حفظ قدرت خرید دارایی های نقدی ماست. در شرایط اقتصادی فعلی، ما معتقدیم که بیت کوین ثبات و نقدینگی طولانی مدت را ارائه می دهد و ارزش پول نقد ما را برای سرمایه گذاری های آتی حفظ می کند. “

ماهونی افزود که بیت کوین “شکلی از پول نقد است که احتمالاً ارزش خود را حفظ می کند، حتی اگر هنوز به طور گسترده ای این گونه شناخته نشده باشد.”

سرمایه گذاری نکسون به دنبال موجی از شرکت های جهانی صورت می گیرد که بخش اعظمی از دارایی های خود را بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کردند. به عنوان نمونه،MicroStrategy این روند را در آگوست ۲۰۲۰ شروع کرد، این شرکت در آن زمان ۲۱۰۰۰ بیت کوین را به قیمت ۲۵۰ میلیون دلار خریداری کرد، پس از آن Square با ۵۰ میلیون دلار خرید بیت کوین در ماه اکتبر و تسلا با خرید ۱٫۵ دلار بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۰ این کار را انجام دادند.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

طبق گزارش Bitcoin Treasuries، در حال حاضر ۳۵ شرکت تجاری عمومی در ترازنامه های خود بیت کوین را نگهداری می کنند.

نکسون که در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد، خود را به عنوان تولید کننده، توسعه دهنده و اجرا کننده بازی های آنلاین و دنیای مجازی توصیف می کند. این شرکت در دسامبر ۲۰۱۱ در بورس اوراق بهادار توکیو وارد بورس شد و در حال حاضر بیش از ۵۰ بازی آنلاین را اجرا می کند که می تواند در بیش از ۱۹۰ کشور مورد بهره برداری قرار گیرند.

Nexon اولین شرکت بزرگ ژاپنی نیست که از ارز دیجیتال استفاده می کند، چرا که این کشور در سال ۲۰۱۶ قوانینی را تصویب کرد که دارایی های دیجیتال را به عنوان ارز قانونی به رسمیت می شناسد.

بعداً در همان سال، شرکت برتر خدمات مالی SBI پس از سرمایه گذاری در Ripple و پلتفرم معاملات محلی bitFlyer از برنامه های خود برای راه اندازی صرافی ارز دیجیتال با پشتیبانی بانک خبر داد. گروه اینترنت GMO ژاپن نیز از سرمایه گذاری ۳ میلیون دلاری برای استخراج بیت کوین در سال ۲۰۱۷ خبر داد.

خرید تتر ، خرید اتریوم ، خرید ارز دیجیتال