video thumb

قیمت ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت / پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین

هفته گذشته شاهد عقبگرد بیت کوین به قیمت زیر ۳۳۵۰ و حتی ۳۲۵۰ دلار بودیم. قیمت بیت کوین حتی در مقطعی از هفته گذشته به ۳۲۰۰ دلار نیز رسیده و در آستانه ۳۱۵۰ دلار نیز قرار گرفت. پس از آن قیمت‌ها کمی افزایش داشته و مجددا به بالای ۳۳۰۰ دلار نیز رسید. در ادامه به بررسی قیمت ارزهای دیجیتال می پردازیم.

ارز دیجیتال اتریوم نیز وضعیتی مشابه بیت کوین را تجربه کرده و در ابتدای هفته قیمت آن به بالای ۸۰ دلار رسیده و پس از بازگشتی مجدد به ۹۰ الی ۹۵ دلار افزایش یافت.

قیمت ارز دیجیتال ریپل نیز ثابت مانده و اکنون به قیمتی حدود ۰٫۲۹۵ الی ۰٫۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

قیمت بیت کوین

پس از رسیدن قیمت بیت کوین به مرز ۳۱۵۰ دلار، قیمت این ارز دیجیتال مجددا افزایش یافت. بیت کوین با کمی افزایش قیمت به ۳۲۰۰ دلار رسید و اکنون با قیمتی حدود ۳۲۵۰ دلار معامله می‌شود. گفته می‌شود در صورتیکه استقبال خریداران بیت کوین همچنان در سطح فعلی ادامه یابد، امکان افزایش قیمت این ارز دیجیتال به ارقامی بین ۳۳۰۰ الی ۳۳۵۰ دلار در کوتاه مدت وجود دارد. به گفته کارشناسان در صورتیکه قیمت بیت کوین مجددا به ۳۴۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار برسد، می‌توان خوشبین بود که این ارز دیجیتال در آستانه ورود مجدد به بازار گاوی قرار گیرد.

قیمت اتریوم

اتریوم طی هفته گذشته مجددا قیمت ۸۰ دلار را تجربه کرد. البته قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر رو به افزایش بوده و پیش بینی می‌شود به قیمتی حدود ۸۸ الی ۹۰ دلار طی هفته جاری افزایش یابد. البته بعید به نظر می‌رسد قیمت این ارز دیجیتال در کوتاه مدت به بیش از ۹۸ الی ۱۰۰ دلار افزایش یابد. با این حساب می‌توان گفت قیمت اتریوم در بهترین شرایط به ۱۰۰ دلار خواهد رسید که این قیمت به معنای قرار گرفتن اتریوم در آستانه ورود به بازار گاوی خواهد بود.

قیمت Bitcoin Cash و Ripple

Bitcoin Cash طی هفته گذشته به شدت با افت ارزش مواجه شده و قیمت آن به حدود ۹۰ الی ۹۵ دلار کاهش یافت. البته این افت قیمت برای Bitcoin Cash همچنان ادامه داشته و قیمت فعلی این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۸۰ دلار است. بیت کوین SV نیز قیمت زیر ۸۰ دلار را تجربه کرده و البته به گفته کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، قیمت SV مجددا در حال افزایش است.

قیمت ارز دیجیتال Ripple نیز هم اکنون حدود ۰٫۲۸۵ دلار است. گفته می‌شود اگر Ripple به دنبال قرار گرفتن در آستانه رونق بازار خود است، باید قیمت آن به ۰٫۲۹۵ الی ۰٫۳ دلار افزایش یابد. البته میانگین قیمت این ارز دیجیتال طی هفته گذشته رقمی حدود ۰٫۲۸۰ دلار بوده است.

قیمت دیگر ارزهای آلتکوینی امروز

طی ساعات گذشته، ارزش برخی ارزهای آلتکوینی مانند R، FCT، ARB، MGO و MOAC با ۱۰ درصد افزایش قیمت روبرو بوده است. البته برخی از ارزهای آلتکوینی دیگر مانند Revain با ۳۵ درصد و Factom با افزایش ارزش ۲۸ درصدی روبرو بوده‌اند.

در مجموع می‌توان گفت بیت کوین در حال آماده سازی خود برای افزایش قیمت به ۳۳۰۰ دلار است. گفته می‌شود ارزش این ارز دیجیتال در کوتاه مدت حتی به ۳۴۰۰ الی ۳۵۰۰ دلار نیز افزایش خواهد یافت. البته باید گفت در صورتیکه بیت کوین نتواند قیمت خود را به ارقام یاد شده برساند، آلتکوین‌هایی مانند اتریوم، Ripple، litecoin، Eos، Neo و Tron به احتمال زیاد با افت ارزش و روانه شدن مجدد به سمت بازار خرسی مواجه خواهند شد.

قیمت فعلی ارزهای دیجیتال را می‌توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید: