video thumb

رئیس کوین بیس: ارز دیجیتال در حال حاضر با روزهای اولیه تلفن‌های همراه قابل مقایسه است

طبق گفته های امیلی چوی (Emilie Choi)، مدیرعامل کوین بیس ارز دیجیتال باید کاربر پسندتر باشد. از نظر پذیرش، محصولات و خدمات، صنعت ارز دیجیتال از زمان راه اندازی بیت کوین در سال ۲۰۰۹ تاکنون مسیری طولانی را طی کرده است اما، امیلی چوی ، رئیس و مدیرعامل کوین بیس هنوز هم می گوید که استفاده از ارز دیجیتال باید آسان تر باشد.

چوی در مصاحبه ای با بلومبرگ هنگامی که از وی در مورد هرگونه عدم اطمینان قابل توجه در مورد آینده ارز دیجیتال سوال شد، عنوان کرد: “جواب آن در این است که چگونه بهترین تجربه کاربر پسند را برای مردم ایجاد کنیم.” وی در ادامه افزود:

“از بسیاری جهات، من آن را به تلفن های همراه قدیمی شبیه می دانم که رابط های نامرتب و ناخوشایندی دارند. ما نیز در چنین مرحله ای از ارز دیجیتال قرار داریم. بنابراین باید آن را بیشتر قابل استفاده کنیم. ما باید آن را بیشتر در دسترس قرار دهیم. برای برخی افراد باید تضمین قانونی بیشتری ارائه دهیم تا از حاشیه خارج شده و در این فضا شرکت کنند. “

راه حل های زیادی برای افراد درگیر در فضای ارز دیجیتال وجود دارد – از برنامه های معاملاتی و تسهیل کننده های پرداخت مانند BitPay گرفته تا دارایی های موجود در در PayPal. تعامل مستقیم با دارایی های دیجیتال، بسته به نوع برخورد آنها، برای افراد جدید می تواند یک کار دشوار باشد. هنگامی که می خواهیم پیامدهای احتمالی مالیات مربوط به هر معامله را در نظر بگیریم، هزینه دارایی های دیجیتال نیز به طور بالقوه پیچیده باقی می ماند.

چوی ارز دیجیتال را به تلفن های های ابتدایی با یک صفحه نمایش کوچک تشبیه می کند که از قابلیت استفاده از اینترنت برخوردار نبوده یا دسترسی کمی به آن داشتند. این قبیل تلفن های قدیمی معمولاً دارای یک صفحه کلید با اعداد و حروف برای ارسال پیام کوتاه بودند که در تضاد با تلفن های هوشمند فعلی که با صفحه نمایش گسترده، دسترسی به اینترنت و قابلیت های مختلف صفحه کلید هستند، می باشند.

چوی در ادامه اضافه كرد: “ما در حال حاضر شاهد مشاركت بسیار زیادی در این زمینه هستیم و احساس می كنیم كه فرصتی عالی پیش روی ماست.” در طی سال های گذشته، صنعت ارز دیجیتال به میزان فزاینده ای از علاقه مندی دست یافته است. چنین علاقه ای با اقدام قابل توجه افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مطابقت دارد.