video thumb

آمریکایی ها Dogecoin را بیشتر از اتریوم می شناسند

فقط در بیش از ۵ سال از زمان راه اندازی اتریوم، این ارز دیجیتال جهان را با قراردادهای هوشمند، امور مالی غیرمتمرکز، ییلد فارمینگ و توکن های غیرقابل تعویض آشنا کرد و مدتهاست که پشت سر بیت کوین به عنوان دومین پروژه بزرگ بلاک چین از نظر ارز ش بازار ایستاده است. Dogecoin (DOGE) یک ارز دیجیتال meme است که هیچ نوآوری ارائه نکرده است و فقط به دلیل اینکه در طی ۱۲ ماه گذشته به بازی یک میلیاردر معروف تبدیل شد، محبوبیت زیادی پیدا کرد.

بنابراین به طور طبیعی، همانطور که انتظار می رود، یک شهروند به طور متوسط بیشتر از اینکه با اتریوم آشنایی داشته باشد با Dogecoin آشناست. این موضوع طبق نتایج نظرسنجی انجام شده توسط هریس پول با CouponCabin به دست آمده است که از بیش از ۲۰۰۰ بزرگسال در ایالات متحده خواسته تا نظرات خود را در مورد ارزهای دیجیتال ارائه دهند.

طبق یافته های این نظرسنجی ، ۲۹٪ از پاسخ دهندگان عنوان کردند که با Dogecoin آشنا هستند، در حالی که فقط ۲۱٪ با اتریوم آشنا بودند.

از کل ۲۰۶۳ پاسخ دهنده به این نظرسنجی، ۸۹٪ اظهار داشتند که از قبل در مورد ارز دیجیتال چیزهایی شنیده بودند. بیت کوین توسط اکثریت (۷۱٪) پاسخ دهندگان شناخته شده بود و Dogecoin دومین کوین شناخته شده در بین آنها بود.

دارایی های دیجیتالی دیگری که آمریکایی ها ادعا کردند با آنها آشنا هستند شامل استیبل کوینی بود که توسط Coinbase و Circle ، USD Coin (USDC) راه اندازی شده است ، که ۲۱٪ از پاسخ دهندگان عنوان کردند نسبت به آنها دانش دارند. حدود ۱۸٪ از پاسخ دهندگان نیز عنوان کردند که با لایت کوین (LTC) آشنا هستند و ۱۰٪ اظهار داشتند که Stellar (XLM) برای آنها شناخته شده است.

وقتی از آنها سوال شد که آیا آنها معتقدند ارزهای دیجیتال در آینده جای پول را می گیرند یا نه، ۳۱٪ پاسخ مثبت دادند و ۳۰٪ گفتند که ارز دیجیتال را “نوآورانه” می دانند. در همان زمان ، ۲۳٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند كه ارز دیجیتال را به عنوان یك طرح غنی سازی سریع ارزیابی می كنند، در حالی كه ۱۹٪ این فناوری را سایه یا شرور توصیف کردند. تقریبا نیمی (۴۴٪) از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که به عنوان بخشی از یک برنامه پاداش بازپرداخت آنلاین، امکان دریافت ارز دیجیتال را دارند.