video thumb

سیستم جدید لجرهای توزیعی استرالیا تا سال ۲۰۲۱ عملیاتی خواهد شد

هلدینگ سرمایه های دیجیتال استرالیا (ASX) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد خروج «بلیث مسترز» از این نهاد تغییری در روند برنامه های ASX در زمینه توسعه لجرهای توزیعی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش ارزجو، بر اساس این گزارش، «پیتر هیوم»، معاون مدیر عامل ASX در گفتگو با نشریه CoinDesk اعلام کرد جدا شدن مدیر عامل این نهاد از مجموعه مدیریت آن، تاثیر منفی بر اجرای برنامه های شفاف سازی و سیستم قانونمند سازی لجرهای توزیعی نداشته و پلتفرم این نهاد یعنی CHESS همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است ASX روز سه شنبه هفته جاری اعلام کرد که مسترز که از سال ۲۰۱۵ به عنوان مدیر عامل این نهاد مشغول به کار بوده، بنا به دلیل شخصی از سمت خود کناره گیری کرده و شورای مدیران ASX انجام مسئولیت های وی را بر عهده گرفته است.

ASX همچنین اعلام کرده که به دنبال جایگزین کردن مدیر عامل جدید به جای مسترز است.

هیوم همچنین در ادامه سخنان خود افزود: ASX همچنان به توسعه لجر توزیعی خود متعهد بوده و همکاری با تیم سرمایه‌های دیجیتال استرالیا در این زمینه را ادامه خواهد داد. پلتفرم CHESS ما همچنان به کار خود ادامه داده و رو به جلو حرکت خواهد کرد.

این مقام ارشد ASX همچنین تاکید کرد: ما همکاری تنگاتنگی با تیم سرمایه‌های دیجیتال در تمامی سطوح و بر سر توسعه، اجرا و آماده سازی مشتریان خود برای جایگزینی سیستم جدید داریم و به کار خود با «گنگادهار»، رئیس اجرایی جدید شرکت و تیم سرمایه‌های دیجیتال ادامه خواهیم داد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه همکاری مسترز با تیم سرمایه‌های دیجیتال منجر به دستیابی پیشرفت های بسیار مهمی در زمینه لجرهای توزیعی شد، وی را دوستی صمیم و خوب برای ASX توصیف کرد.

در حالیکه ASX در نظر دارد سیستم جدید لجرهای توزیعی خود را تا سال ۲۰۲۰ راه اندازی کند، هیوم روز چهارشنبه تاکید کرد که عملیاتی شدن این پروژه به سال ۲۰۲۱ موکول شده است.