video thumb

بیت‌کوین می‌تواند به ۳۷,۰۰۰ دلار بازگردد

چین برای چندمین بار ممنوعیت فعالیت های رمزارز در کشور را اعلام کرد. موضوعی که توانست تاثیر منفی در بازار داشته باشد و بیت کوین افت چندهزار دلاری را تجربه کند. با اینکه در روز گذشته بازار از این شوک به نظر می آید که خارج شده است و روند قیمتی دوباره صعودی شده است، اما به نظر می رسد که همچنان خطر ریزش وجود دارد. خط ۴۰ هزار دلار اهمیت بسیار زیادی دارد و بیت کوین طی هفته های گذشته بارها این مقاومت را امتحان کرده است. داده‌ها نشان می‌دهد که بیت‌کوین در حال حاضر به دنبال تلاش ناموفق خرس‌ها برای بازگرداندن آن به زیر ۴۰,۰۰۰، بر روی محدوده ۴۰,۰۰۰ و ۴۳,۰۰۰ آرام گرفته است.

در این بین پنتوشی (Pentoshi) تریدر محبوب بازار ارزهای دیجیتال در مجموعه ای توییت به وضعیت کلی بیت کوین پرداخته است و ۳۷ هزار دلار را نزدیک دید. وی در این توییت ها اظهار داشت:«در حالی که من معتقدم بیت کوین می تواند تا ۳۷ هزار دلار کاهش داشته باشد، اما بعید است که مدت زیادی در این محدوده باقی بماند.» به گفته این تحلیل، خریداران زیادی در محدوده ۳۶ تا ۴۰ هزاردلار وجود دارد و این موضوعی است که از پایین ماندن قیمت بیت کوین جلوگیری می کند.

وی در ادامه گفت که کاهش قیمتی بیشتر از آنچه فکر می شود نزدیکتر است، اما در صورت بازگشت این یک صعود قدرتمند خواهد بود و ما شاهد رشد بسیاری در قیمت بیت کوین خواهیم بود. تحلیلی های قیمتی گذشته، خبر از قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت کوین تا پایان سال میلادی داده بودند. با اینکه این رمزارز طی ماه های اخیر بارها دچار لغزش و کاهش قیمت شده بود، اما بسیاری از تحلیلگران بازار همچنان بر هدف ۱۰۰ هزاردلاری تاکید دارند. براساس این هدف، بیت کوین کمتر از ۴ ماه فرصت دارد تا از جو منفی ایجاد شده براساس اخبار چین فاصله بگیرد و اعداد بزرگتر از همیشه را هدف خود قرار دهد.