video thumb

برنامه حزب دموکرات تگزاس آمریکا برای جذب حمایت با فروش NFT

پلتفرم Front Row اعلام کرده است که قصد دارد با حزب دموکراتیک تگزاس همکاری کند تا برنامه‌ای را با هدف جمع‌آوری پول برای نامزدها و ایجاد انگیزه در استفاده از توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) اجرا کند. در اعلامیه ۱۱ اکتبر Front Row آمده است که قبل از این همکاری، تصاویر دیجیتالی مربوط به انتخابات را به عنوان NFT برای فروش لیست کرده است. برخی از این NFT‌ها شامل پوستر‌های تحت تعقیب هستند که نمایندگان محافظه‌کار تگزاسی را نشان می‌دهد که در حال فرار از ایالت هستند.

در ادامه اعلامیه، Front Row می‌گوید که تمام وجوه جمع‌آوری شده از طریق NFT مستقیماً به گروه‌ها و افراد سیاسی اختصاص می‌یابد، اما مشخص نکرد که چگونه برنامه ریزی کرده که خرید‌های دیجیتال مطابق قوانین فعلی باشد. بر اساس قوانین ایالات متحده، نامزدهای ادارات فدرال نمی‌توانند بیش از ۵۸۰۰ دلار از یک فرد برای فروش یک یا چند NFT دریافت کنند.

پارکر باترورث (Parker Butterworth)، یکی از بنیانگذاران Front Row، با اشاره به جمهوری خواهان گفت: “NFT‌ها به یک وسیله قدرتمند برای جمع‌آوری کمک‌های سیاسی تبدیل خواهند شد و گسترده‌تر شدن بازار ما به دموکرات‌ها در سراسر کشور برتری را می‌دهد که رقبای آنها ندارند.” او در ادامه می‌گوید: “ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا لحظات قوی، منحصر به فرد و بزرگ را به دارایی‌های دیجیتالی (NFT) تبدیل کنیم و آن را در جهت اهداف پیشورنده استفاده کنیم.”

در کنار کمک به دموکرات‌ها، Front Row همچنین می‌گوید که آنها قصد دارند بخشی از درآمد NFTها را با هدف کاهش تولید کربن و سالم نگه داشتن محیط زیست به پلتفرم بلاک‌چین خود اهدا کنند تا کربن کمتری تولید شود. پلتفرم Front Row در حال حاضر فقط در ایالت تگزاس قرار دارد و نمی‌تواند زیاد اثر مخربی بر روی محیط زیست داشته باشد. با این حال، دلیل این اقدام می‌تواند انتخابات و دلایل ملی باشد.

بسیاری از نامزدهای محلی، ایالتی و فدرال برای کسب مقام و تلاش برای جذب رای دهندگان جوان و حامی رمزارزها اعلام کرده‌اند که کمک به صورت ارز دیجیتال را پذیرفته‌اند. این در حالی است که NFTها عمدتا از موضوعات مورد بحث در کنگره غایب بوده است.