video thumb

تحلیلگر بلومبرگ به روند بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ خوش‌بین است

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست کالا در بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence)، در حساب شخصی خود در توییتر به دلایل روند مثبت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ پرداخته است. آقای مک‌گلون برای اثبات دلایل خود سه نمودار را به اشتراک گذاشت. افزایش پذیرش بیت‌کوین، پویایی میانگین قیمت سالانه بیت‌کوین و شاخص نوسانات آن نسبت به شاخص S&P500 دلایل مک‌گلون برای روند مثبت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ است.

وی در ادامه افزود که بیت‌کوین با وجود اینکه هم به عنوان یک فناوری و هم یک دارایی دیجیتالی در مرحله نوپایی قرار دارد، همچنان در حال جذب افراد بیشتر به سمت خود است. همچنین او کاهش عرضه بیت‌کوین را یک عامل مثبت قطعی برای آینده بیت‌کوین دانست، عرضه بیت‌کوین هر دو سال ۵۰ درصد کاهش می‌یابد. به گفته آقای مک‌گلون، بیت‌کوین نشانه‌های آشکاری از بلوغ را نشان می‌دهد و کاهش نوسانات آن نسبت به شاخص S&P500 این موضوع را اثبات می‌کند.

طبق گفته‌ها و دلایل مک‌گلون، بیت‌کوین در یک بازار صعودی مثبت به سال ۲۰۲۲ نزدیک می‌شود. استراتژیست بلومبرگ دو سطح حمایتی مهم را ذکر می‌کند که باید به آن دقت کنیم: سطح حمایتی ۵۰ هزار دلار و مقاومت در ۱۰۰ هزار دلار. این تحلیلگر همچنین به آینده میان مدت اتریوم هم خوش‌بین است.

آقای مک گلون افزایش احتمالی اتریوم (ETH) به ۵۰۰۰ دلار را به افزایش تقاضا، کاهش عرضه و نقش اتریوم در تحول دیجیتالی بخش مالی نسبت داد.