video thumb

رمزارز اولنچ با پیشی گرفتن از دوج‌کوین و شیبا اینو وارد لیست ۱۰ رمزارز بزرگ بازار شد

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، ارز دیجیتال اولنچ (AVAX) پس از ثبت رکورد جدید، وارد لیست بزرگترین رمزارزهای بازار شد. پیش از این، اولنچ  از ارز دیجیتال شیبا اینو پیشی گرفته بود و جایگاه یازدهم لیست را بر اساس ارزش بازار کسب کرده بود. در حال حاضر، اولنچ وارد ۱۰ رمزارز برتر شده و دوج کوین معروف را به جایگاه یادهم بازگردانده است.

افزایش قیمت این رمزارز در صرافی‌ها همزمان با اعلامیه هفته گذشته شرکت سازنده، Ava Labs همراه بود، این شرکت مشتاقانه در انتظار همکاری با شرکت Deloitte برای ساخت پلتفرم‌های امدا‌د‌رسانی کارآمد در بلایای طبیعی است. اولنچ یکی از چندین رقبای اتریوم است که پردازش‌های تراکنش‌ها را سریع‌تر و ارزان‌تر انجام می‌دهد. شرکت Deloitte و پلتفرم Close As You Go از فناوری بلاک‌چین اولنچ برای بهبود سرعت و امنیت آژانس مدیریت اضطراری فدرال استفاده خواهند کرد.

همکاری اولنچ با سازمان‌های حاکمیتی چون فدرال یکی از معدود مواردی است که فناوری بلاک‌چین را وارد نهاد‌های سازمانی می‌کند و این ممکن است گام مهمی در ورود فناوری‌های غیرمتمرکز به ساختارهای سنتی فعلی باشد.

قیمت توکن اولنچ در ماه گذشته تقریبا دو برابر شده است و این رشد سالانه بیش از ۳۰۰۰ درصد این رمزارز را نشان می‌دهد. در چند وقت اخیر، بیشتر رمزارزهای بازار با یک اصلاح شدید همراه بودند، اما اولنچ کاهش قابل توجه‌ای تجربه نکرده است و برای چهارمین روز متوالی به رشد خود ادامه می‌دهد. در ماه سپتامبر، بنیاد اولنچ اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران خصوصی و شرکت‌های بزرگی چون Polychain و Three Arrows Capital جمع‌آوری کرده است.

در زمان انتشار این خبر، توکن اولنچ در قیمت ۱۳۲ دلار معامله می‌شود و در تاریخ ۲۱ نوامبر موفق شده که رکورد جدید ۱۴۶ دلاری خود را ثبت کند.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین