video thumb

داده‌ها نشان می‌دهد که علاقه سرمایه‌گذاران به شیبا اینو بعد از افت ۶۰ درصدی کاهش یافته است

لیست عناوین این مطلب

رمزارز شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ نوامبر کاهش بیشتری پیدا کرد و اکنون از رکورد ۰٫۰۰۰۰۸۸۵۴ دلاری خود در اوایل سال جاری بسیار فاصله دارد. قیمت شیبا پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخی در ۲۸ اکتبر، نزدیک به ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است، این موضوع نشان می‌دهد که معامله‌گران شیبا اینو در حال کسب سود و خروج از این رمزارز هستند و به عبارتی می‌توان گفت که سرمایه‌گذاران دیگر علاقه‌ای به این رمزارز ندارند.

با این اتفاق، ارزش بازار شیبا از حدود ۲۸٫۳۱ میلیارد دلار تنها در پنج روز به ۲۱٫۳۰ میلیارد دلار کاهش یافته است. همچنین داده‌های گوگل نیز نشان می‌دهد که علاقه به شیبا اینو رو به کاهش است و افراد کمتر به جستجو راجع به این رمزارز می‌پردازند.

یک تحلیلگر مستقل بازار خرید و فروش ارز دیجیتال می‌گوید که حذف شیبا اینو از لیست ترند‌های گوگل نشانه‌ای از آغاز چرخه نزولی این توکن است.

فروش بیشتر در پیش است؟

آخرین دوره فروش در بازار شیبا اینو باعث شد که قیمت آن کاهش شدیدی پیدا کند و به زیر سطح حمایتی برسد که پتانسیل آن برای کاهش بیشتر را افزایش داد. نقاط ورود و خروجی زیادی در چارت شیبا اینو وجود دارد و با ادامه روند کاهشی قیمت می‌توان گفت که خروج همچنان ادامه دارد.

ناحیه قیمتی ۰٫۰۰۰۰۳۷۹۲ و ۰٫۰۰۰۰۴۷۷۳ می‌تواند ناحیه مقاومت این رمزارز باشد. در صورت عدم موفقیت این ناحیه، قیمت به زیر ۰٫۰۰۰۰۳۷۹۲ کاهش خواهد یافت و به منطقه ۰٫۰۰۰۰۲۳۹۴ دلار خواهد رسید، یکی از تحلیلگران بازار می‌گوید که این نایحه می‌تواند یک نقطه ورود عالی باشد و شیبا اینو را از شرایط کاهشی خود نجات دهد.

سرمایه‌گذاران از روی ترس اقدام به فروش شیبا اینو کرده‌اند و اگر این موضوع متوقف شود، وقوع یک حرکت صعودی بزرگ دور از ذهن نیست. به طور کلی، قیمت شیبا از زمانی که در ۲۸ اکتبر به ۰٫۰۰۰۰۸۸۵۴ دلار رسید، وارد یک کانال شیبدار نزولی شده و روند کاهشی داشته است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت توکن شیبا اینو ۰٫۰۰۰۰۴۰ دلار است و شیبا همچنان این پتانسیل را دارد که روند کاهشی خودش را متوقف و شروع به یک افزایش قیمت انفجاری کند، در صورت وقوع این اتفاق، قیمت ۰٫۰۰۰۱۰۰۰۰ دلار برای توکن شیبا در دسترس خواهد بود.

این خبر یک توصیه مالی یا سرمایه‌گذاری نیست.

قیمت خرید تتر ، قیمت خرید اتریوم ، قیمت خرید بیت کوین