سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

موجودی بیت‌کوین در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود رسید

تعداد خالص بیت‌کوین‌های (BTC) ذخیره‌ شده در کیف پول‌ صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال یکی از شاخص‌های زنجیره‌ای حیاتی برای ارزهای دیجیتال پرچمدار چون بیت‌کوین است. اکنون دخایر بیت‌کوین در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در سه سال اخیر رسیده است.

لارک دیویس (Lark Davis) تحلیلگر و سرمایه‌گذار مطرح ارزهای دیجیتال، نمودارهایی را به اشتراک گذاشته است که میزان ذخایر بیت‌کوین در صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال را در ارتباط با قیمت این رمزارز نشان می‌دهد. او در توییتر نوشت: “پایین‌ترین سطح موجود برای بیت‌کوین در صرافی‌ها. این میزان همچنان پایین خواهد آمد. به نظر شما در ۵ سال دیگر کجا خواهد بود؟ تنها به زمان بستگی دارد.”

طبق این نمودار که از وبسایت تحلیل درون زنجیره‌ای گلاس‌نود (Glassnode) به دست آمده است، این شاخص از زمان سومین کاهش انتشار بیت‌کوین در ماه می ۲۰۲۰ در روند نزولی قرار دارد. فرآیند کاهش انتشار بیت‌کوین در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ متوقف شده است، زمانی که سرمایه‌گذاران تصمیم گرفتند که سودهای خود را نقد کنند. با این حال، موجودی بیت‌کوین صرافی‌ها باری دیگر روند کاهشی خودش را آغاز کرده است.

در حال حاضر این شاخص به طول قابل توجهی کمتر از اوایل سال ۲۰۱۹ است. برای اولین بار در ۴۰ ماه گذشته، موجودی بیت‌کوین در صرافی‌ها به زیر ۲٫۵ میلیون بیت‌کوین کاهش یافته است. آقای دیویس این کاهش موجودی را نشانه‌ای برای صعود می‌داند زیرا معتقد است که کاهش موجودی بیت‌کوین با عدم علاقه سرمایه‌گذاران به فروش فوری توکن‌های خود همراه می‌شود.

همانطور که در خبر امروز صبح در سرمایکس پوشش داده شد، بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح قیمتی خود در هشت هفته گذشته سقوط کرده است و قیمت آن برای مدت کوتاهی به سطح ۵۳,۵۰۰ دلار رسیده که از ۷ اکتبر تاکنون دیده نشده بود. در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۷۰ میلیون دلار اوراق بهادار بیت کوین (BTC) نقد شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location