سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شرکت متا (فیسبوک) به ممنوعیت تبلیغات ارزهای دیجیتال پایان داد

شرکت متا (فیسبوک سابق) که شرکت مادر برنامه‌های محبوب اینستاگرام، فیسبوک و واتس‌آپ است، قوانین سخت‌گیرانه خود نسبت به ممنوعیت تبلیغات ارزهای دیجیتال در این برنامه‌ها را کاهش داده و به صرافی‌های ارز دیجیتال، کیف‌پول‌ها و دیگر شرکت‌های ارز دیجیتال اجازه می‌‌دهد که در تمامی برنامه‌های ذکر شده تبلیغات کنند.

شرکت متا در روز چهارشنبه اعلام کرد که معیارهای واجد شرابط بودن برای قراردادن تبلیغات ارزهای دیجیتال را به روز کرده است. در گذشته تنها سه معیار برای واجد شرایط تبلیغات بودن وجود داشت، اما اکنون این تعداد به ۲۷ معیار افزایش پیدا کرده است و شرکت‌ها از آزادی تبلیغاتی بیشتری در این برنامه‌ها برخورددار هستند.

اینستاگرام، فیسبوک و واتس‌آپ پس از افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال در ژانویه ۲۰۱۸، ممنوعیت تبلیغاتی را علیه صرافی‌های ارزهای دیجیتال، برنامه‌های معاملاتی، کیف‌پول‌های ارز دیجیتال، شرکت‌های ماینینگ و سایر شرکت‌های رمزارز اعمال کردند. هدف این ممنوعیت‌ها عمدتاً جلوگیری از پیشرفت ارزهای دیجیتال و ترویج آن بود.

اکنون، شرکت متا در بیانیه مطبوعاتی خود خبر از تغییرات در قوانین تبلیغات ارزهای دیجیتال داده است و اظهار داشته که دیدگاه خود نسبت به این صنعت را تغییر داده است: “اکنون پس از گذشت چند سال از ظهور ارزهای دیجیتال، آینده این صنعت به بلوغ رسیده است و قوانین نظارتی دولتی بر روی آن افزایش پیدا کرده است که همین موضوع باعث شده که دیگر خطرات گذشته را نداشته باشد.”

این قوانین جدید پس از آن انجام شد که دیوید مارکوس، مدیر اجرایی فیسبوک که وظیفه نظارت بر پروژه کیف پول Novi و استیبل‌کوین Diem را داشت اعلام کرد که تصمیم به ترک شرکت متا گرفته است. او گفت: “پس از هفت سال پربار در شرکت متا، باید بگم تصمیم سختی گرفتم که شرکت را تا پایان امسال ترک کنم.”

اقدام شرکت متا نشان از تعهد جدید این شرکت به مسیر جدیدی است که در پیش گرفته است. در ماه اکتبر، شرکت فیسبوک به عنوان بخشی از برنامه بلند مدت خود برای ساخت متاورس به متا (Meta) تغییر نام داد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location