video thumb

مقدار کل بایننس کوین‌های سوزانده شده از ۳ میلیون دلار عبور کرد

بر اساس داده‌های برن‌ بی‌ان‌بی (BurnBNB)، مقدار کل بایننس کوین (BNB) سوزانده شده اکنون بیش از ۳ میلیون دلار است. بایننس کوین امروز همراه با بقیه آلت‌کوین‌ها اندکی افزایش یافته است. در ۲۴ ساعت گذشته، اکثر توکن‌های آلت‌کوین بین ۵ تا ۲۰ درصد افزایش داشته‌اند.

در ۳۰ نوامبر، زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) یکی از گسترده‌ترین ارتقاها از زمان آغاز به کار خود تاکنون را تجربه کرد. هاردفورک (تغییرات نرم افزاری) بایننس کوین Bruno v1.1.5 نام دارد که به‌عنوان ارتقاء BEP-95 شناخته می‌شود. در آخرین به‌روزرسانی ربات برن‌ بی‌ان‌بی، مقدار کل توکن BNB سوزانده شده ۶۱۰۰ عدد به ارزش ۳٫۶۵۵٫۳۵۰ میلیون دلار است که از زمان ارتقا BEP-95 آغازشده است.

بایننس کوین با عرضه اولیه ۲۰۰ میلیون توکن آغاز به کار کرد، اما این تعداد به دلیل رویدادهای منظم توکن سوزی به‌تدریج کاهش یافت و همچنان ادامه دارد. بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، تعداد کل عرضه اولیه بایننس کوین در حال حاضر ۱۶۶٫۸ میلیون توکن است.

صرافی بایننس که خالق توکن بایننس کوین است قصد دارد با وجود فشار نهاد‌های نظارتی بریتانیا به این کشور بازگردد. علیرغم جدایی بریتانیا از سایر کشورهای اتحادیه اروپا به دلیل برگزیت، بریتانیا همچنان یک مرکز خدمات مالی بزرگ در آن بخش از جهان است.

این صرافی قصد دارد باری دیگر به‌طور کامل با نهاد‌های نظارتی صحبت کند و تغییرات اساسی در عرضه دارایی‌ها، فرآیند‌های داخلی صرافی و نحوه کار آن با نهاد‌های نظارتی اعمال کند. با تایید FCA، بایننس می‌تواند خدماتی مانند معاملات فیوچرز را در بریتانیا ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر راجع به این خبر از وب سایت سرمایکس کلیک کنید.

در زمان نگارش این مقاله، توکن BNB با ۶٫۷۱ افزایش در قیمت ۵۸۸٫۳۱ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار BNB در حال حاضر ۹۸ میلیارد دلار است و آن را به سومین ارز دیجیتال بزرگ پس از اتریوم (ETH) تبدیل کرده است.