سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

همکاری مرورگر اپرا با پالی‌گان؛ برنامه‌های غیرمتمرکز بر روی ۸۰ میلیون کاربر اپرا باز خواهند شد

روز چهارشنبه، مرورگر اپرا (Opera) که از برنامه‌های وب ۳٫۰ پشتیبانی می‌کند و یک کیف پول داخلی دارد، خبر از همکاری خود با پروتکل پالی‌گان در سال ۲۰۲۲ داد. این همکاری که در واقع یک ادغام محسوب می‌شود، قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ اجرا شود و ابتدا برای ۸۰ میلیون کاربر اندروید اپرا در دسترس خواهد بود و بعد از آن، اکوسیستم پالی‌گان در دسترس باقی دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت. پالی‌گان یک راه حل مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم (ETH) است که در جهت کارمزد کمتر و زمان تراکنش سریع‌تر طراحی شده است.

از طریق این ادغام، کاربران اپرا می‌توانند به برنامه‌های غیرمتمرکز پالی‌گان یا دیگر برنامه‌ها مانند کورو (Curve)، سوشی‌سواپ (Sushiswap)، آوه (Aave) و بازی‌های بلاک‌چین مانند بازی دسنترالند (Decentraland)، اپن‌سی (OpenSea) و سند‌باکس (TheSandbox) دسترسی داشته باشند.

یورگن آرنزی (Jorgen Arnese)، معاون اجرایی اپرا موبایل می‌گوید که این همکاری به رفع بزرگ‌ترین چالشی که علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال با آن روبرو هستند، کمک می‎‌کند که منظور آرنزی در اینجا می‌تواند کارمزدهای بالا و سرعت پایین تراکنش‌ها در شبکه اتریوم باشد.

آرجون کالسی (Arjun Kalsy)، معاون ارشد در پالی‌گان می‌گوید که با این ادغام، صدها میلیون کاربر فعال ماهانه اپرا قادر خواهند بود که از برنامه‌های غیرمتمرکز و فناوری وب ۳٫۰ اکوسیستم پالی‌گان نهایت استفاده را ببرند.

راه حل‌های مقیاس‌پذیری مانند پالی‌گان در چند سال گذشته برای شبکه اتریوم بسیار مهم و حیاتی شده‌اند چرا که شبکه به خودی خود تنها می‌تواند ۱۵ تراکنش در ثانیه انجام دهد. در زمان اوج شبکه، زمانی که یکی از افراد مشهور می‌خواهد ۱۰,۰۰۰ NFT را به یک‌باره حذف کند، هزینه کارمزدهای شبکه می‌تواند به میزان غیرقابل باور و حتی بی‌معنی افزایش پیدا کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location