video thumb

بیت کوین به پایین‌ترین نرخ خود نزدیک می‌شود

«اسپنسر بوگارت»، کارشناس به نام حوزه سرمایه گذاری و سیستم مالی «بلاک چین» در مصاحبه خود با شبکه خبری سی ان بی سی آمریکا از بیشترین سقوط ارزش بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود خبر داد.

سرمایکس : بر اساس این گزارش، بوگارت که این سخنان را در برنامه «فست مانی» شبکه سی ان بی سی مطرح می‌کرد، گفت: ارزش قیمت بیت کوین نسبت به دوران اوج خود حدود ۷۰ درصد سقوط کرده و بنابراین این نرخ دیگر ارز‌ها در بازار است.

وی همچنین در خصوص اخبار منتشر شده درباره صنعت ارزهای دیجیتال تاکید کرد: محتوای این اخبار چیزی نیست جز مطالبی که ما در آینده آنها را دور خواهیم ریخت.

این کارشناس حوزه بلاک چین در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ارزهای دیجیتال اواخر سال گذشته در صدر بازار قرار داشتند و اخبار بد در این حوزه به هیچ عنوان تاثیری بر آنها نداشت. اما طی روزهای گذشته، روی دیگر این اخبار بد برای مردم نمایان شد.

گفته می‌شود پیش بینی‌های بوگارت در خصوص ارزهای دیجیتال شباهت زیادی به حدسیات مطرح شده توسط «مایک نووگراتز»، بنیانگذار سرمایه گذاری دیجیتال موسسه «مدیریت سرمایه گلکسی» دارد. وی در توئیت ماه گذشته خود عنوان کرد که نرخ ارز‌های دیجیتال به شدت سقوط خواهد کرد و همچنین در جریان برگزاری کنفرانس «کره جنوبی، فراتر از بلوک» یادآور شد: تعداد نهادهای مالی درگیر در بازار ارز‌‌های دیجیتال طی دو تا سه سال آینده افزایش خواهد یافت.

خرید ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

دوج، شیبا اینو، استلار، پرفکت مانی، وینک، سولانا، پولکادات، وب مانی

قیمت بیت کوین صنعت بلاک چین

نشریه «کوین تلگراف» نیز در گزارش خود آورده است: ۵۴ درصد از نقش آفرینان فعلی در نهادهای مالی معتقدند نرخ بیت کوین همین حالا هم سقوط کرده و به کمترین قیمت خود از سال گذشته تاکنون رسیده است. آنها همچنین در خصوص آینده بالقوه بیت کوین معتقدند که ارزش این ارز دیجیتال به اوج منحنی رشد قیمت خواهد رسید. ۵۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز عنوان کرده‌اند که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی به ۱۵ هزار دلار رسیده و سر به فلک خواهد کشید.

«تام لی» از موسسه «فاند استارت» نیز طی اظهارات ماه جولای خود عنوان کرد که قیمت بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال پیشرو احتمالا به رقمی بین ۲۲ تا ۲۵ هزار دلار خواهد رسید. وی مجددا در ماه آگوست اعلام کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۱۸ حتی می تواند از این میزان نیز فراتر رود.

ارزش بیت کوین اخیرا با نوسانات بسیاری روبرو بوده و این نوسانات منجر به تغییر بیش از ۶۶۰۰ دلاری قیمت ارز دیجیتال در جدول نرخ‌های اول هفته شده است. لازم به ذکر است قیمت بیت کوین در تاریخ ۶ اکتبر سال جاری به ۶۶۰۶ دلار رسیده است.