سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سولانا رسماً اعلام کرد که با مشکل توان عملیاتی مواجه شده است

عضو لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر مبتنی بر قراردادهای هوشمند بر اساس ارزش بازار، سولانا، اعلام کرده است که با مشکلاتی مواجه شده است که مانع عملکرد درست شبکه شده است. اکانت رسمی وضعیت امروز و روز گذشته شبکه را گزارش کرد. این جدید‌ترین مشکلی است که سولانا پس از چندین بار اختلال در شبکه در ماه‌های گذشته با آن مواجه شده است.

سولانا با مشکلات توان عملیاتی مواجه است

سولانا می‌گوید که شبکه‌‌اش با مشکلات عملکردی مواجه شده است که بر توان عملیاتی سیستم تأثیر گذاشته و باعث شده که برخی از تراکنش‌ها به خودی خود حذف شوند. این موضوع توسط حساب توییتری Solana Status گزارش شد و کاربران را از وضیعت روز گذشته این شبکه مطلع کرد.

حساب توییتری Solana Status نوشت: “شبکه در حال تجربه عملکرد ضعیفی است و دلیل این موضوع تراکنش‌های محاسباتی زیادی است که ظرفیت شبکه را به چندین هزار تراکنش در ثانیه کاهش داده است. این منجر به افزایش زمان بارگیری و پردازش تراکنش‌ها شده است و حتی ممکن است باعث ناموفق شدن برخی از تراکنش‌ها شود.”

این گزارش در ۶ ژانویه منتشر شده است و در زمان نگارش این مقاله، مشکل سولانا همچنان برطرف نشده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، توسعه‌دهندگان سولانا همچنان در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

این اولین باری نیست که سولانا با چنین مشکلی مواجه می‌شود. بر اساس گزارش‌هایی که حساب توییتری Solana Status منتشر کرده است، اولین اتفاق مشابه با این اتفاق در ۱۴ سپتامبر رخ داده است، زمانی که بلاک‌چین سولانا به دلیل مشکل تمام شدن منابع به شدت در زمینه پردازش تراکنش‌ها ضعیف عمل کرده است.

بلاک‌چین سولانا باری دیگر در ۴ دسامبر با مشکل مواجه شد، زمانی که کل شبکه از کار افتاد و توسعه‌دهندگان مجبور شدند برای راه‌اندازی مجدد شبکه آن را به مدت ۵ ساعت خاموش کنند. در این ۵ ساعت هیچ تراکنش و یا بلاکی پردازش نشد.

پروژه سولانا به دلیل انتشار پروژه‌های خاص دیگر در شبکه خود، باعث سنگین شدن شبکه شده است. در ۱۳ دسامبر، پروژه‌ای با نام Solchicks در حال راه‌اندازی بود که بر پایداری شبکه سولانا تأثیر گذاشت و آن را با مشکلاتی مواجه کرد.

در ۴ ژانویه ۲۰۲۲ گزارش‌های مبنی بر مواجه سولانا با یک حمله DDoS منتشر شد. با این حال، این حمله توسط یکی از بنیان‌گذاران سولانا رد شد و گفته شد که به دلیل انتقال‌های نامناسب، سنگینی در شبکه وجود داشته است که با تلاش مجدد و زمان‌بندی کاربران این مشکل برطرف شده است.

با وجود تمامی این مشکلات، تعداد تراکنش‌های سولانا در ماه دسامبر از دیگر رقبا پیشی گرفته است و ۴۵ میلیارد تراکنش ثبت شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location