سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رمزارزملی کشور کره جنوبی وارد مرحله آزمایشی شد

طبق گزارش شبکه خبری YNA، بانک مرکزی کشور کره جنوبی اولین مرحله رمزارز اختصاصی خود را در ماه دسامبر سال گذشته تکمیل کرده است و مرحله دوم این پروژه شروع شده است. اولین قسمت این پروژه شامل عملکرد های اصلی آن مانند انتشار و توزیع بود. گام دوم پروژه رمزارز اختصاصی بانک مرکزی (CBDC)، عملکرد آن در واقعیت را می‌سنجد. این تست شامل استفاده از آن در معامله های برون مرزی، پرداخت آفلاین و تراکنش های جزئی است.

بانک مرکزی در این باره گفت:”هدف ما از انجام این تست تائید عملکرد این سامانه در دنیای واقعی است. بعضی از این عملکرد ها شامل پرداخت های آفلاین و تست نرم افزار های مرتبط با این تکنولوژی می‌شود.”

بانک مرکزی کره (BOK) در این مرحله هم‌چنین همانند چین به دنبال همکاری با موسسات مالی است. انتظار می‌رود مرحله دوم این پروژه در ماه ژوئن امسال به اتمام برسد و بانک مرکزی پس از آن تاریخ دقیق انتشار رمزارز خود را در اختیار عموم قرار دهد.

طبق داده های منتشر شده، ۹۱ کشور در حال توسعه رمزارز اختصاصی خود هستند و تنها ۱۴ کشور مرحله اول را تکمیل کرده اند که کشور کره جنوبی به تازگی به این گروه پیوسته است. این کشور طی چندین سال اخیر به یکی از پیشتازان تکنولوژی رمزارز تبدیل شده است و به تازگی از برنامه های خود برای ورود به دنیای متاورس اطلاع داده است. با وجود این‌که کشور چین پیشتاز اصلی توسعه رمزارزهای اختصاصی است، بسیاری از کشور ها به دنبال پیشی گرفتن از این کشور و در تلاش برای ساختن هر چه سریع تر رمزارز اختصاصی خود هستند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location