video thumb

۱۸٫۸ میلیون شیبا در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شد: توکن‌سوزی شیبا تا ۱۰ روز آینده ادامه دارد

حساب توییتری Shibburn بر اساس داده‌های وب‌سایت اتراسکن (etherscan) می‌گوید که در بیست و چهار ساعت گذشته، نزدیک به ۱۹ میلیون توکن شیبا اینو سوزانده شده و برای همیشه از عرضه خارج شده است.

برای سوزاندن این مقدار توکن، از ده تراکنش در گروه‌های مختلف جامعه شیبا اینو استفاده شده است. در حال حاضر، ۴۱٫۰۳ درصد از عرضه کل توکن‌های شیبا اینو که برابر با یک کوادریلیون واحد است، سوزانده شده است.

در ۱۴ فوریه، یک مهمانی توکن‌سوزی شیبا به میزبانی شرکت بیگر اینترتیمنت (Bigger Entertainment) در یوتیوب برگزار می‌شود. این رویداد مشابه مهمانی توکن‌سوزی ۲۶ دسامبر است که در آن ۲۳۹ میلیون توکن شیبا اینو سوازنده شد.

بنیان‌گذار شرکت بیگر اینترتیمنت، استیون کوپر (Steven Cooper) در توییتر نوشت که در مهمانی ۱۴ فوریه، شیبا اینو بسیار بیشتری سوازنده خواهد شد. پیش از این، او در توییتی دیگر از اعضای جامعه شیبا اینو دعوت کرده بود که با خرید بلیت ۵ دلاری این مهمانی به آن بپیوندند. کوپر ادعا می‌کند که تمام وجوه جمع‌آوری شده از بلیت‌ها صرف خرید شیبا اینو شده و بعد سوازنده خواهد شد.

کوپر در ادامه گفت که این مهمانی با مهمانی‌های توکن‌سوزی گذشته شیبا اینو متفاوت است و اعضای جامعه شیبا اینو می‌توانند به سادگی از طریق دیدن ویدیو زنده مهمانی در یوتیوب، در این توکن‌سوزی شریک باشند. در زمان نگارش این مقاله، توکن شیبا اینو با ۲٫۳ درصد کاهش در قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۳ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال در یک ماه گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر