سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چارلز هاسکینسون: بیت‌کوین نمی‌تواند ذخیره جهانی باشد

مدیر عامل سامانه‌ی این‌پوت اوت‌پوت (Input Output) یعنی چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، در تازه‌ترین مصاحبه خود شک و تردید خود را نسبت به بیت‌کوین اظهار کرد. موسس رمزارز کاردانو بر این باور است که با وجود این‌که بیت‌کوین (BTC) اولین رمزارز به وجود آمده می‌باشد، مصرف انرژی بالای این رمزارز، تمرکزگرایی آن را افزایش می‌دهد. طبق عقیده‌ی او امکان ندارد بیت‌کوین با وجود این مصرف انرژی بالا تبدیل به ذخیره‌ی جهانی شود زیرا راه های مقرون به صرفه تر نیز وجود دارد.

هوسکینسون با این باور که تنها زمانی یک چیز کمیاب می‌شود که توان و انرژی بسیار زیادی برای آن صرف شده باشد، مخالف است. او در این باره گفت:” اگر شما بخواهید یک تابلو نقاشی که یکبار با استفاده از ماشین و بار دیگر با استفاده از دست کشیده‌ شده است را عرضه کنید، هر دو دقیقا شبیه به هم خواهند بود. تنها فرقی که این دو تابلو با هم خواهند داشت این است که برای یکی از آن ها چندین برابر بیشتر تلاش شده است.”

او اضافه کرد که یک ارز دیجیتال قوی باید بتواند قرارداد های هوشمند را مدیریت کند و با سیستمی با بازده بالا توان انجام میلیون ها تراکنش در ثانیه را داشته باشد. با وجود این‌که بیت‌کوین در حال حاضر این قابلیت ها را ندارد، این رمزارز حتما در آینده پیشرفت خواهد کرد.

این میلیاردر عرصه‌ی رمزارز هم‌چنین گفت که استفاده از رمزارزی با قابلیت بالا مانند کاردانو برای ذخیره‌ی جهانی غیر ممکن نیست.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location