سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دادگاه عالی چین ارزهای دیجیتال را به فهرست روش‌های غیرقانونی جمع‌آوری کمک‌های مالی اضافه می‌کند

اقدامات خصمانه چین علیه ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد و به تازگی قوانین جدیدی توسط دولت چین علیه این صنعت وضع شده است. در روز پنجشنبه، دادگاه عالی این کشور جمع‌آوری کمک مالی به وسیله ارزهای دیجیتال را غیرقانونی اعلام کرد. این قانون جدید افرادی را که به وسیله ارزهای دیجیتال درخواست کمک مالی می‌کنند را مجازات می‌کند و از اول مارس سال ۲۰۲۲ اجرا خواهد شد.

این محدودیت جدید چین اتفاق تازه‌ای نیست و چند سال است که دولت این کشور در حال سرکوب ارزهای دیجیتال است. لازم به ذکر است که چین قبلاً در سال ۲۰۱۷ عرضه اولیه سکه (ICO) را ممنوع کرده بود. عرضه اولیه سکه (Initial Coin Offering) یا همان آی‌سی‌او (ICO)، روشی برای جذب سرمایه و فرصتی برای سرمایه‌گذاری است که در آن توکن‌ها (همان ارزهای دیجیتال) یک پروژه، پیش از راه‌اندازی پروژه فروخته می‌شوند و افراد می‌توانند با خریدن توکن‌ها در آن سرمایه‌گذاری کنند.

دولت چین تصمیم گرفت که با بازنگری این قانون، جمع‌آوری غیرقانونی کمک مالی به وسیله رمزارزها را به این قانون اضافه کند. همان‌طور که گفته شد، این قانون از اول مارس سال ۲۰۲۲ اجرا می‌شود و در صورت مجرم شناخته شدن شخص خاطی، احتمال دارد که به ۱۰ سال حبس و به پرداخت ۷۹ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شود.

چین اولین بار در سال ۲۰۱۷ با ممنوع اعلام کردن عملیات استخراج رمزارز در خاک این کشور، باعث ریزش سنگین بازار ارزهای دیجیتال شد و از آن سال تاکنون، چین به محدود کردن بیشتر ارزهای دیجیتال در کشور خود ادامه داده است و در سال گذشته میلادی قوانین جدید بسیاری علیه رمزارزها وضع کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location