سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شبکه سولانا تحت حملات فیشینگ قرار گرفته است

بر اساس گزارش ووبلاک‌چین (WuBlockchain)، کاربران شبکه ارز سولانا (SOL) مورد حملات شدید فیشینگ قرار گرفته‌اند که در قالب وب‌سایت‌هایی ظاهر شده‌اند که خدماتی به کاربران ارائه می‌دهند و ورودی حساب کاربری آن‌ها را درخواست می‌کنند که در آخر منجر به سرقت رفتن توکن‌های سولانا آن‌ها می‌شود.

شرکت امنیتی بلاک‌چین اسلومیست (SlowMist) می‌گوید که هکرها معمولاً کاربرانی را هدف می‌دهند که در زمینه NFT سرمایه‌گذاری می‌کنند و اغلب از ایردراپ (Airdrop) استفاده می‌کنند. این شرکت در ادامه می‌گوید که هکرها یک صفحه ورود (Login) جعلی ایجاد می‌کنند و به دنبال آن تمام موجودی توکن سولانا قربانی را تخلیه می‌کنند.

خرید و فروش NFT به ویژه در شبکه سولانا، از خطرناک‌ترین مکان‌ها برای خرید و فروش محسوب می‌شود، چرا که بیشتر پروژه‌ها در این شبکه با هدف کسب سود کوتاه مدت بدون توسعه بیشتر ایجاد شده و بعد ناپدید می‌شوند. شرکت اسلومیست می‌گوید که این حملات همیشه بوده، اما در چند وقت اخیر به طرز قابل توجهی افزایش یافته‌اند. پیش از این، سرمایه‌گذاران NFT بیشتر قربانی مجموعه‌ای از حملات هکرها به صرافی بزرگ و محبوب NFT اپن‌سی (OpenSea) بودند که خسارت این حملات تقریباً ۱ میلیون دلار برآورد شده است.

کاهش سریع فعالیت‌ در شبکه‌های چون سولانا و اتریوم به طور قابل توجهی با کاهش محبوبیت صنعت NFT در میان سرمایه‌گذاران حقیقی مرتبط است. صرافی NFT اپن‌سی در ۳۰ روز گذشته حدود ۵۰ درصد از حجم معاملاتی خودش را از دست داده است. شبکه اتریوم وضعیت بدتری را سپری می‌کند و با پایین‌ترین فعالیت شبکه از تابستان ۲۰۲۱ تاکنون مواجه شده است. کارمزد تراکنش‌ها در حال پایین آمدن است و به کاربران اجازه می‌دهد که تراکنش‌های بزرگ را با کارمزدی کمتر از ۵ دلار انجام دهند. لایه دوم اتریوم در صورت انتشار می‌تواند کارمزد تراکنش‌ها را ارزان‌تر کند و به زیر ۰٫۱ دلار برساند.

همچنین بخوانید: ۲۰ ارز دیجیتال محبوب

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location