video thumb

توسعه‌دهندگان مروگر Brave به کاربران خود NFT و ارز دیجتیال هدیه می‌دهند

تیم توسعه‌دهنده مرورگر Brave که دوستدار حریم خصوصی کاربران و ارزهای دیجیتال است، مدتی است که مشغول توسعه و بهتر کردن کیف پول رمزارز درون مرورگر خود است. این کیف پول که Brave Wallet نام دارد و از ویژگی‌های داخلی مرورگر محسوب می‌شود، اکنون در هر دو پلتفرم دسکتاپ و تلفن‌های همراه قابل دسترسی است.

همانطور که گفته شد، Brave Wallet در خود مرورگر تعبیه شده است و نیازی به نصب افزونه خاصی در مرورگر ندارد. از جمله کیف پول‌های دیگری که از چنین ویژگی پیروی می‌کنند می‌توان به کیف پول‌های Metamask و Coinbase Wallet اشاره کرد. به گفته Brave، این ویژگی عملکرد مرورگر را کند نمی‌کند.

تیم توسعه‌دهنده مرورگر Brave برای جشن گرفتن این مناسبت، قرعه‌کشی‌های ارز دیجیتال Brave Swap-stakes را معرفی کردند، مجموعه‌ای از هدایا که از امروز، سه‌شنبه ۸ مارس، به مدت شش روز ادامه دارد. تیم توسعه‌دهنده قصد دارد ارز دیجیتال و NFT هدیه دهد که در میان NFTها یک NFT خاص به ارزش ۸۰ اتر (ETH) وجود دارد.

در کمپین Swap-stakes این مرورگر، ارزهای دیجیتالی چون اتر، سولانا (SOL)، بت (BAT) و دیگر رمزارزها هدیه داده می‌شود. همچنین برخی از ارزنده‌ترین NFTهای موجود در بازار در این کمپین هدیه داده می‌شوند که شامل Lazy Lions ،Pudgy Penguins، و World of Women است.

برندگان به طور تصادفی انتخاب می‌شوند

این کمپین از امروز، سه‌شنبه ساعت ۲۳:۳۱ دقیقه شب به وقت ایران تا ۲۳ اسفند ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه صبح ادامه دارد و هر روز جوایز جدید هدیه داده می‌شود. برای واجد شرایط بودن دریافت جوایز، باید یک آدرس Brave Wallet فعال داشته باشید و از ویژگی Brave Swap در کیف پول خود برای انجام حداقل یک مبادله ارز دیجیتال در آن روز استفاده کرده باشید.

استفاده از کیف پول Brave در هر دو پلتفرم موبایل و دسکتاپ این مرورگر رایگان است. برای استفاده از آن، ابتدا باید مرورگر را دانلود و نصب کنید و بعد مرورگر را باز کنید. برای دسترسی به کیف پول در دسکتاپ، در مرورگر بر روی نماد کیف پول در نوار ابزار خود کلیک کنید. برای دسترسی به کیف پول در تلفن‌های همراه، منوی مرورگر را باز کنید و سپس روی نماد کیف پول ضربه بزنید. اگر نماد کیف پول را مشاهده نمی‌کردید، مرورگر خود را به‌روزرسانی کنید.

هر برنده به طور تصادفی به وسیله آدرس پول خود انتخاب می‌شود. اگر در کیف پول خود یک NFT بلیط طلایی تازه اضافه شده مشاهده کردید، یعنی برنده این کمپین مسابقاتی شده‌اید. بعد از آن از برندگان خواسته می‌شود که با تیم Brave از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنند و برای این موضوع از یک رمز خاص مختص به برنده استفاده می‌شود. تمام موارد گفته شده به همراه دستورالعمل‌های بیشتر در خود بلیط طلایی گنجانده شده است. تیم Brave جوایز را در همان کیف پولی که بلیط طلایی قرار دارد منتقل خواهد کرد.

همانطور که در بیانیه تیم Brave گفته شده، هرگز از برندگان خواسته نمی‌شود که کلید خصوصی یا هر اطلاعات دیگری از کیف پول خود را به اشتراک بگذارند. به این موضوع توجه کنید و هرگز این اطلاعات را به اشتراک نگذارید تا قربانی فیشینگ نشوید.

مرورگر Brave یک توکن به نام BAT دارد که توسط خود تیم Brave به منظور پاداش برای تبلیغات خاص در مرورگر و پاداش به تولیدکنندگان محتوا در سیستم طراحی شده است. توکن Bat بر اساس ارزش بازار در رتبه ۹۴ قرار دارد. در زمان نگارش این مقاله، توکن BAT با ۱٫۹ درصد افزایش در قیمت ۰٫۶۴۹۲۹۰ دلار معامله می‌شود.