سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

BSC به کیف پول های سرمایکس اضافه شد؛ بایننس اسمارت چین چیست و چه تفاوتی با شبکه اتریوم دارد؟

یکی از مهم ترین قدم های خرید و فروش ارز دیجیتال و انتقال ارزهای دیجیتال انتخاب شبکه است. شبکه های متنوعی در بازار رمزارز وجود دارد که از مهم ترین آنها می توانیم به بایننس اسمارت چین (BEP-20)، اتریوم (ERC-20) و ترون (TRC-20) اشاره کنیم. اما این شبکه ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند و از کدام باید استفاده کنید؟

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب شبکه در معاملات ارزهای دیجیتال، کاهش کارمزد و هزینه تراکنش ها است. خرید ارزهای دیجیتال می تواند هزینه زیادی داشته باشد و حتی در برخی مواقع تا ۵۰ دلار نیز برای هر تراکنش کوچک و بزرگ نیازمند پرداخت کارمزد باشید. شبکه اتریوم (ERC-20) با اینکه محبوبیت زیادی در سطح جهان دارد و بسیاری از معاملات جهانی در این شبکه انجام می شود، اما کارمزد بسیار بالایی دارد و با کارمزد ۱۰ تا ۶۰ دلاری می تواند هزینه های کاربران را برای تراکنش ها بسیار افزایش دهد. اما راه حل انجام معاملات رمزارز با کمترین هزینه و کارمزد چیست؟

چگونه با کمترین کارمزد تراکنش ارزهای دیجیتال را انجام دهیم؟

شبکه اتریوم یکی از پراستفاده ترین و محبوب ترین شبکه های رمزارز جهانی است، اما کارمزد این شبکه در برخی مواقع تا ۵۰۰ هزارتومان و یا بیشتر می رسد که می تواند برای خرید های کوچک مشکل ساز باشد. در فضای رمزارز کاربران این امکان را دارند که از دیگر شبکه هایی که کارمزد پایین تری دارند استفاده کنند و یکی از بهترین شبکه های جایگزین اتریوم، بایننس اسمارت چین است. این شبکه مطرح جهانی، این امکان را به کاربران می دهد که معاملات طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را با کمترین کارمزد و بیشترین سرعت انجام دهند.

چرا شبکه بایننس اسمارت چین انتخاب بهتری نسبت به اتریوم است؟

برای درک بهتر تفاوت این دو شبکه، بهتر است یک مقایسه بین عملکرد هرکدام داشته باشیم.

اتریوم بایننس اسمارت چین

تعداد تراکنش در ثانیه

۱۵ ۶۰-۱۰۰
میانگین کارمزد تراکنش $۱۰

$۰٫۳

تاخیر در انجام تراکنش ۵ دقیقه

۷۵ ثانیه

همانطور که مشاهده می کنید، بایننس اسمارت چین این امکان را به کاربران می دهد تا در زمان کمتری، با کارمزد کمتری، تراکنش بسیار بیشتری نسبت به اتریوم انجام دهند. به همین دلیل است که در هنگام خرید و فروش و انتقال ارزهای دیجیتال با بایننس اسمارت چین متوجه کاهش ۹۹ درصدی کارمزد می شوید، موضوعی که این شبکه را برای تراکنش های روزانه و مداوم صدها رمزارز مختلف تبدیل به بهترین گزینه می کند.

چطور از بایننس اسمارت چین برای کاهش کارمزد معاملات استفاده کنم؟

اگر می خواهید تراکنش های رمزارز خود را با کمترین کارمزد و با بیشترین سرعت انجام دهید، بهترین انتخاب می تواند کیف پول سرمایکس باشد. این کیف پول امن بیش از ۵۰ رمزراز مختلف را پشتیبانی می کند و با توجه به فول نود ایرانی بودن آن، خطر تحریم و مسدود شدن موجودی های شما را به ۰ می رساند.

سرمایکس در خدمتی جدید و منحصر به فرد با پشتیبانی از شبکه بایننس اسمارت چین (BSC)، این امکان را به کاربران داده است تا معاملات ارزهای دیجیتال خود را در یک سامانه امن و حرفه ای با کمترین هزینه تراکنش انجام دهند.

اتریوم (ETH) بایننس اسمارت چین (BSC)
کارمزد مبادلات ارز بیش از ۵۰۰ هزار تومان

حدود ۵ هزار تومان

استفاده از شبکه بایننس اسمارت چین و کیف پول سرمایکس آسان است. کافی است پس از ثبت نام و احراز هویت سریع و راحت در سامانه، به قسمت کیف پول رفته و از خدمات سرمایکس از جمله مبادلات ارز با شبکه بایننس اسمارت چین استفاده کنید.

این شبکه در حال حاضر به کیف پول های بیت کوین (BTC)، تتر (USDT)، اتریوم (ETH)، شیبا اینو (SHIB)، کاردانو (ADA)، پالیگان (Matic) و بایننس کوین (BNB) اضافه شده است و تمام کاربران می توانند از این پس با کمترین هزینه و بیشترین سرعت معاملات ارزهای دیجیتال خود را انجام دهند. توجه داشته باشید که به مرور زمان با گسترش کیف پول های سرمایکس، شبکه بایننس اسمارت چین نیز بزودی برای دیگر کیف پول ها فعال خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location