video thumb

 نگاهی به سه ارز دیجیتال بازار که در روزهای اخیر بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت تجربه کرده‌اند

روندهای صعودی بازار ارزهای دیجیتال تا ۱۴ مارس با وجود رأی‌گیری در اروپا مبنی بر محدودیت‌های اثبات کار و آشفتگی‌های جهانی با وضعیت خوبی روبه‌رو نیست و مجالی به گاوهای بازار برای آغاز روند صعودی نمی‌دهند.

با وجود این فشارها و جریانات، چندین پروژه ارز دیجیتال بازار به لطف شراکت‌های جدید، به‌روزرسانی‌های پروتکل و دیگر موارد، موفق شده‌اند در ۱۴ مارس افزایش قیمت بیش از ۲۰ درصد را تجربه کنند. بر اساس داد‌های منتشر شده، بیشترین افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در ۱۴ مارس متعلق به پروژه‌های ریکوئست نتورک (REQ)، هیفی فایننس (MFT) و سِلف کی (KEY) بوده است.

پرداخت‌های متاورس به وسیله توکن ریکوئست نتورک

توکن ریکوئست نتورک یک سیستم پرداخت غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به واسطه‌، از طریق کانال‌های امن پرداخت‌های مالی داشته باشند. به نظر می‌رسد که افزایش قیمت توکن این پروژه به دنبال پشتیبانی از استیبل‌کوین یورو پروژه جارویس نتورک (jEUR) است که از اقدامات بزرگ پروژه ریکوئست نتورک برای تبدیل شدن به ارائه‌دهنده فعال و ایمن در بازی‌ها و فعالیت‌های متاورسی در حال پیشرفت است.

در زمان نگارش این مقاله، توکن ریکوئست نتورک با ۲۱٫۹۵ درصد رشد با قیمت ۶,۷۲۲ تومان معامله می‌شود که می‌توانید با مراجعه به صفحه این توکن در سرمایکس اقدام به خرید و فروش این رمزارز با بهترین قیمت کنید. لازم به ذکر است که این مقاله کسی را دعوت به سرمایه‌گذاری غیر مسئولانه نمی‌کند و همواره پیشنهاد می‌شود که قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات و بررسی‌های کافی را داشته باشید.

پروتکل هیفی فایننس قابلیت‌های حاکمیتی را به توکن‌ خود اضافه می‌کند

هیفی فایننس یک پروتکل وام دهی غیرمتمرکز است که به دارندگان توکن ارز دیجیتال اجازه می‌دهد به وسیله سیستمی مشابه با اوراق قرضه سنتی، در برابر ارزش دارایی‌های خود وام بگیرند و با قفل کردن دارایی خود تعهد بدهند که در تاریخ مشخصی در آینده وام را تسویه می‌کنند.

داده‌های کوین‌تلگراف و تریدینگ‌ویو نشان می‌دهد که توکن هیفی فایننس از زمان رسیدن به پایین‌ترین قیمت خود (۰٫۰۰۶ دلار) در ۶ مارس، با ۵ درصد رشد به قیمت ۰٫۰۰۹ دلار در ۱۴ مارس رسیده است چرا که حجم معاملاتی ۲۴ ساعته آن با ۱۱۳۱ درصد افزایش به ۲۳۵ میلیون دلار رسیده است.

پروتکل هیفی فایننس در اعلامیه‌ای گفته است که به زودی قابلیت‌های حاکمیتی را به توکن‌های خود اضافه می‌کند. این ویژگی به دارندگان توکن هیفی فایننس اجازه می‌دهد تا پیشنهادهایی در مورد روند توسعه پروتکل مطرح کنند و یا به پیشنهاد‌های دیگران رأی بدهند. بسیاری این اعلامیه و ویژگی آتی را دلیل رشد ناگهانی توکن هیفی فایننس عنوان کرده‌اند.

در زمان نگارش این مقاله، توکن هیفی فایننس با ۱۶٫۳۴ درصد رشد با قیمت ۲۳۴٫۶۱۸۶۴ تومان معامله می‌شود که می‌توانید با مراجعه به صفحه این توکن در سرمایکس اقدام به خرید و فروش این رمزارز با بهترین قیمت کنید. لازم به ذکر است که این مقاله کسی را دعوت به سرمایه‌گذاری غیر مسئولانه نمی‌کند و همواره پیشنهاد می‌شود که قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات و بررسی‌های کافی را داشته باشید.

مدیریت هویت غیرمتمرکز

سِلف کی یک پلتفرم احراز هویت مبتنی بر بلاک‌چین است که به دنبال ارتقا سیاست‌های احراز هویت مشتری یا KYC خود است و قصد دارد با فناوری بلاک‌چینی KYC-Chain به منظور توسعه این موضوع همکاری کند. KYC-Chain فرآیند احراز هویت مشتری را به طور خودکار با دقت بالا انجام می‌دهد.

KYC مخفف چیست؟ به طور خلاصه و ساده، این کلمه مخفف Know Your Customer به معنی شناخت مشتری است. هدف احراز هویت، جلوگیری از پولشویی و فعالیت‌های مجرمانه توسط شرکت‌ها و افراد است. این روش همچنین به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا درک بهتری از مشتریان خود داشته باشند و مدیریت ریسک بهتری داشته باشند. امروزه اصول KYC برای بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال اجرا می‌شود.

به نظر می‌رسد که دلیل افزایش قیمت اخیر توکن سِلف کی همین همکاری این پلتفرم با سیستم مدیریت غیرمتمرکز KYC-Chain است که همانطور که گفته شد، فرآیند احراز هویت مشتری را به طور خودکار با دقت بالا انجام می‌دهد و یکی از بهترین سیستم‌های مبارزه با پول‌شویی در شبکه بلاک‌چین است.

در زمان نگارش این مقاله، توکن هیفی فایننس با ۲٫۵۳ درصد کاهش با قیمت ۱۹۳٫۸۴۳۶۲ تومان معامله می‌شود که می‌توانید با مراجعه به صفحه این توکن در سرمایکس اقدام به خرید و فروش این رمزارز با بهترین قیمت کنید. لازم به ذکر است که این مقاله کسی را دعوت به سرمایه‌گذاری غیر مسئولانه نمی‌کند و همواره پیشنهاد می‌شود که قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات و بررسی‌های کافی را داشته باشید.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به ۱٫۷۳۲ هزار میلیارد دلار رسیده و نرخ تسلط بیت‌کوین ۴۲٫۷ درصد است.