video thumb

بررسی، قیمت و خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس Ledger Nano S Plus

کیف پول لجر نانو اس پلاس  Ledger Nano S Plus

Ledger Nano S Plus اولین کیف پول سخت افزاری لجر است که بعد از عرضه Ledger Nano X در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus) نسخه ارتقا یافته مدل قبلی است که با صفحه نمایش بزرگتر و میزان حافظه داخلی بیشتر و بهبود سخت افزاری مشکلات مدل  نانو اس معمولی را حل کرده است و به نانو ایکس شبیه تر شده است.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های لجر نانو اس پلاس، توانایی ذخیره سازی NFT ها است. کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی لجر لایو (Ledger Live) به مدیریت NFT های خود بپردازند.

همچنین می‌توانید به ارسال NFTهای خود اقدام کنید. با کمک لجر لایو، تایید و ارسال NFT به صورت امن انجام می‌گیرد و فرستادن NFT همانند ارسال سایر رمزارزها در لجر لایو است.

لجر نانو اس لجر نانو اس پلاس لجر نانو ایکس

ارزهای پشتیبانی شده

بیش از ۵۵۰۰ ارز بیش از ۵۵۰۰ ارز بیش از ۵۵۰۰ ارز

رزولیشن صفحه نمایش

۱۲۸x32px ۱۲۸x64px ۱۲۸x64px
نوع اتصال Micro-USB USB-C

USB-C

ظرفیت ۳ برنامه حدود ۱۰۰ برنامه

حدود ۱۰۰ برنامه

ابعاد ۵۶٫۹۵mm × ۱۷٫۴mm × ۹٫۱mm ۶۲٫۳۹mm x 17.40mm x 8.24mm

۷۲mm x 18.6mm x 11.75mm

حافظه بیشتر

برخلاف لجر نانو اس که حافظه‌ی آن ۱۶۰KB است، لجر نانو اس پلاس با ارتقای حافظه‌ی جدید خود به ۱٫۸MB، امکان نصب حدود ۱۰۰ اپلیکیشن رمزارز را بصورت همزمان می‌دهد، این مقدار حافظه با لجر نانو ایکس قابل مقایسه است.

صحفه نمایش بزرگتر

در نسخه لجر نانو اس پلاس همانند لجر نانو ایکس از یه نمایشگر ۱۲۸*۶۴ پیکسلی استفاده شده که وضوح و اندازه مناسبی دارد.

لجر نانو اس پلاس

اتصال USB-C

برای درنظر گرفتن استانداردهای روز دنیا، شرکت لجر به جای استفاده از Mirco USB از USB تایپ C برای لجر نانو اس پلاس استفاده کرده است

حذف بلوتوث

لجر نانو اس پلاس بلوتوث ندارد. البته ما نبودن بلوتوث را عامل امنیت بالاتر و نقطه قوت نانو اس پلاس می دانیم، اما اگر نیاز به اتصال بلوتوث دارید بهتر است که لجر نانو ایکس تهیه کنید.

خرید لجر نانو اس پلاس

برای خرید جدیدترین کیف پول لجر نانو اس پلاس، هم اکنون می توانید با پشتیبانی سرمایکس تماس بگیرید تا با ضمانت اصالت کالا و گارانتی این محصول را دریافت و دیگر نگران امنیت نگهداری دارایی های دیجیتال خود نباشید.