سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر ارشد فناوری سامانه‌ی تتر: استیبل‌کوین‌ها عامل افزایش پذیرش بیت‌کوین خواهند بود

روز گذشته نشست هفتگی بلاک‌چین در شهر پاریس آغاز شده است که این نشست به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. در این نشست یکی از افراد حاضر مدیر ارشد فناوری سامانه‌ی تتر و بیت فینکس یعنی پائولو آردوینو بود و یکی از خبرنگاران اروپایی حاضر در این نشست یعنی جو هال توانست با پائولو آردوینو مصاحبه‌ای داشته باشد.

پائولو آردوینو که یک چهره‌ی تاثیر گذار و مهم در صنعت اکوسیستم‌های دیفای به شمار می‌رود، در این مصاحبه به نکات بسیار زیادی اشاره داشت. از مهم‌ترین نکاتی که در این مصاحبه بازگو شد می‌توان به پذیرش بیت‌کوین و ارز دیجیتال تتر در شهر لوگانوی سوئیس، مشکلات مقیاس پذیری سامانه‌های وابسته به بلاک‌چین و پذیرش کامل بیت‌کوین در کشورهای مختلف، اشاره داشت.

در اوایل ماه گذشته شهر لوگانو سوئیس که یک مرکز مالی بسیار مهم در سوئیس به شمار می‌رود، با شرکت استیبل‌کوین تتر یک قرار مبنی بر همکاری و مشارکت دوطرفه امضا کرد. طبق این قرارداد، شهر لوگانو به دنبال راه اندازی یک برنامه به ارزش ۳ میلیون فرانک برای افزایش محبوبیت تکنولوژی بلاک‌چین و رمزارزها در این شهر است. در این برنامه شهروندان شهر لوگانو می‌توانند برای پرداخت قبوض خود، حساب کردن خریدهای شخصی و خدمات دیگری که از جانب دولت انجام می‌شود، از بیت کوین، تتر و توکن‌های مخصوص شهروندی (LVGA) استفاده کنند. هم‌چنین مقامات شهر لوگانو در یکی از اطلاعیه‌های خود خبر دادند که به دنبال ایجاد کردن یک برنامه‌ی آموزشی به شکل بورسیه در سه دانشگاه لوگانو، هستند. این برنامه‌ی آموزشی شامل یک کمپ تابستانه‌ی یادگیری سیستم بلاک‌چین است که برای عملی سازی این برنامه حدودا ۱۰۰ میلیون فرانک هزینه شده است. پائولو آردوینو در این باره اضافه کرد:” تنها پس از گذشت یک ماه، ما توانسته‌ایم یک گروه که شامل مشاورهای مالیاتی، قانونی و جابه‌جایی هستند، را تشکیل دهیم. هم‌چنین پس از گذشت یک ماه و نیم از شروع این برنامه‌، توانسته‌ایم ۲۵ تا ۳۰ کمپانی تاسیس کنیم که این شرکت‌ها جمعا حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون فرانک ارزش دارند.”

آردوینو هم‌چنین گفت که این کمپانی‌ها به دنبال انجام عملیات خود هم در کشور سوئیس و هم در کشورهای دیگر مانند سنگاپور و هند هستند. این تاسیس شرکت‌ توسط سامانه‌ی تتر، به پیشرفت سامانه‌ی بلاک‌چین کمک بسیاری خواهد کرد.

آردوینو اشاره‌ای به توییت خود در ماه قبل نیز داشت که در آن از شهر لوگانو به عنوان شهری گرسنه برای بیت‌کوین یاد کرده بود. او در این باره گفت:” استیبل‌کوین‌ها عامل افزایش پذیرش بیت‌کوین خواهند بود زیرا به دلیل ساده‌تر بودن این اکوسیستم نسبت به سامانه‌بیت‌کوین، به عنوان یک مکانیزم اولیه برای پذیرش بیت‌کوین محسوب می‌شوند.”

زمانی که از آردوینو درباره‌ پذیرش بیت‌کوین در بقیه‌ی کشورهای اروپایی سوال شد، او در جواب گفت:” ما به دنبال رسیدگی به این موضوع هستیم. بعضی از دولت‌ها به دنبال مذاکره با ما هستند زیرا می‌خواهند به دولت خود درباره‌ی اکوسیستم بلاک‌چین آموزش دهند و یک پذیرش داخلی داشته باشند.” او هم‌چنین تاکید کرد پذیرش بیت‌کوین یک شبه به دست نخواهد آمد و راهی طولانی در پیش خواهد داشت اما در آخر، قدم‌های اولیه‌ی این موضوع در حال انجام شدن است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location