سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صندوق مالی ۷۲۵ میلیون دلاری بلاک‌چین فلو با هدف توسعه بهتر و پرقدرت‌تر این شبکه راه‌اندازی شد

اکوسیستم فلو قرار است به وسیله پشتیبانی یک صندوق مالی جدید ۷۲۵ میلیون دلاری، توسعه شبکه توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFT اکوسیستم خود را تقویت کند. فلو (FLOW) یک بلاک‌چین لایه اول است که توسط دپر لبز (Dapper Labs) توسعه یافته و مختص توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) است. لازم به ذکر است که فلو از الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند که سازگار با محیط زیست است.

این صندوق مالی جدید بلاک‌چین فلو توسط ۱۷ شرکت که سابقه حمایت از دیگر شرکت‌های وب ۳ و بلاک‌چین‌های مختلف را دارند، پشتیبانی می‌شود. این بودجه با هدف جذب توسعه‌دهندگان برای توسعه NFTها در شبکه فلو انجام می‌شود. اکوسیستم فلو در کنار بازار NFT در حال توسعه، از این بودجه برای پشتیبانی بهتر از دیگر بخش‌های خود مانند بازی‌ها، حوزه‌های دیفای و دیگر بخش‌ها استفاده خواهد کرد.

فلو در حال حاضر سومین بلاک‌چین بزرگ بازار از نظر حجم فروش NFT پس از اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) است. بر اساس داده‌های منتشر شده از کریپتو اسلم (CryptoSlam)، فلو در سال ۲۰۲۲ تاکنون به طور میانگین ۵۰٫۳ میلیون دلار فروش ماهانه NFT داشته است. یکی از فعالان رسانه‌ای لیستی از پنج برنامه جدید برای شبکه فلو منتشر کرد و گفت که باید از طریق این بودجه مالی جدید از این برنامه‌ها حمایت شود.

لیست این فعال رسانه‌ای شامل یک برنامه برای احراز هویت کاربران، یک برنامه برای گوش‌های همراه، آموزش‌های ویدئویی برای کاربران، ادغام کیف پول شبکه فلو در پلتفرم فروشگاهی شاپی‌فای (Shopify) و در پایان توسعه NFTهای هنری غیر کارتونی است. این فعال رسانه‌ای می‌گوید که بلاک‌چین فلو به یک نو‌آوری واقعی نیاز دارد و تنها کپی کردن از مسیری که اتریوم در گذشته طی کرده است پاسخگو این شبکه نخواهد بود.

اگرچه که بلاک‌چین فلو توسط دپر لبز هدایت می‌شود، اما فروش NFTهای آن هنوز از اکوسیستم‌های لایه ۱ بزرگ‌تر بازار ارزهای دیجیتال عقب است. دلیل این موضوع می‌تواند اثرات ضعیف‌تر شبکه و اکوسیستم‌های کوچک‌تر برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) باشد که بر روی بلاک‌چین فلو در حال اجرا است. این صندوق مالی جدید قصد دارد جلوی این اثر ضعیف را بگیرد و آن را اصلاح کند. ارزش بازار بلاک‌چین فلو ۱٫۴ میلیارد دلار است و توکن این شبکه در زمان نگارش این مقاله با ۳٫۲۷ درصد کاهش در قیمت ۳٫۷۳ دلار معامله می‌شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location