سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بیت‌کوین همچنان تحت سلطه خرس‌ها است: تحلیلگران می‌گویند که بیت‌کوین پتانسیل کاهش بیشتر را دارد

اکنون با آرام شدن نسبی بازار و پایان یافتن سقوط بزرگ اکوسیستم ترا، می‌توان مجدد به نمودار قیمتی بیت‌کوین بازگشت و نگاهی به وضعیت فعلی آن داشت. بر اساس نمودار قیمتی بیت‌کوین، با وجود ویرانگر بودن پیامدهای سقوط ترا برای آلت‌کوین‌ها، به نظر می‌رسد که بیت‌کوین (BTC) به خوبی موفق به حفظ خودش شده است. حتی در کنار کاهش قیمت بیت‌کوین به ۲۶,۶۹۷ دلار در ۱۲ می، شاخص‌های متعدد نشان می‌دهند که سطوح فعلی بیت‌کوین می‌توانند موقعیت خوبی برای ورود و سرمایه‌گذاری در این رمزارز باشند.

کاهش قیمت بیت‌کوین در ۱۲ می به ۲۶,۶۹۷ دلار که پایین‌ترین سطح قیمتی بیت‌کوین از سال ۲۰۲۰ تاکنون محسوب می‌شود، ترس بزرگی در سرمایه‌گذاران ایجاد کرد. با این حال، تحلیلگران می‌گویند که این کاهش قیمت بیت‌کوین با هدف آزمایش مجدد میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ هفته‌ای انجام شده است و اولین باری نیست که بیت‌کوین دست به چنین اقدامی می‌زند.

با این حال، این فقط بیت‌کوین نبود که روز تاریک و کاهشی را در ۱۲ می سپری کرد. بازار استیبل‌کوین‌ها هم وضعیت چندان خوشایندی نداشت و شاهد نوسانات بسیاری نسبت به قیمت دلار بود. سقوط اکوسیستم ترا و استیبل‌کوین آن ضربه بزرگی به بازار زد و باعث شد که استیبل‌کوین‌ها هم از اثرات این سقوط بزرگ در امان نمانند. تتر که بزرگ‌ترین استیبل‌کوین بازار ارزهای دیجیتال است در ۱۲ می نوسانات متعددی را تجربه کرد.

استیبل‌کوین‌های برتر بازار مانند تتر در حال حاضر قیمت خود با دلار را حفظ کرده‌اند و از نظر ارزش بازار در وضعیت مناسبی قرار دارند، اما با توجه به کاهش تاریخی ترا، به نظر می‌رسد که اعتماد سرمایه‌گذاران به استیبل‌کوین‌ها و توانایی‌های آن‌ها متزلزل شده است.

در نتیجه روند کاهشی بازار، بیت‌کوین اکنون در قیمت ۲۹,۹۷۹ دلار معامله می‌شود. پلتفرم تحقیقاتی ارز دیجیتال، گلس‌نود می‌گوید که در بازار‌های نزولی از بیت‌کوین حمایت خوبی می‌شود و این در طول تاریخ بیت‌کوین ثابت شده است. بر اساس داده‌های بین شبکه‌ای، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران به صورت گسترده در حال خرید بیت‌کوین در زیر قیمت ۳۰ هزار دلار هستند که این گفته گلس‌نود را تایید می‌کند.

با این حال، تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال هشدار می‌دهند که این به معنی بهبود سریع بازار نیست و بازار ارزهای دیجیتال همچنان فاصله زیادی با بهبود یافتن دارد. در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با ۱٫۵ درصد کاهش در قیمت ۲۹,۹۹۴ دلار معامله می‌شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location