سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دولت کره جنوبی به دنبال ایجاد یک سیستم مجوزدهی برای ارزهای دیجیتال است

دولت کره جنوبی به تازگی گزارشی منتشر کرده است که در آن از صرافی‌ها و دیگر شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال خواسته است تا یک سیستم امن برای مبادلات و صادرکنندگان توکن ارز دیجیتال ایجاد کنند تا از دارایی سرمایه‌گذاران محافظت کند.

همچنین دولت کره جنوبی خواستار مقررات جدید و بهتر در حوزه ارزهای دیجیتال برای کاهش مبادلات غیرقانونی و کلاهبرداری‌هایی چون پولشویی شده است. به نظر می‌رسد که این قوانین جدید سخت‌تر و مجازات‌های عدم رعایت آن شدید‌تر از هر زمان دیگری خواهند بود.

در این گزارش در مورد یک سیستم مجوز‌دهی صحبت شده است که هدف اصلی آن حفظ دارایی سرمایه‌گذاران است. بر اساس این گزارش، کارایی این سیستم مجوزدهی به این صورت خواهد بود که شرکت‌های عرضه اولیه یک توکن و صرافی‌ها برای فعالیت در این کشور باید مجوز لازم را از این سیستم دریافت کنند. در این سیستم جدید درجات مختلفی از مجوزها وجود خواهد داشت که بر اساس کارکرد آن شرکت ارز دیجیتال و ریسک‌های موجود داده خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سقوط بزرگ شبکه ترا (LUNA) و اثرات منفی آن باعث شده که دولت مردان حاضر در کره جنوبی بیشتر از هر زمان دیگری به بازار ارزهای دیجیتال حساسیت نشان دهند. مجلس ملی کره جنوبی نظارت بر توزیع کنندگان توکن‌های ارز دیجیتال را به عنوان یک اقدام ضروری برای حمایت از دارایی سرمایه‌گذاران می‌دانند.

در این سیستم مجوزدهی از توزیع کنندگان توکن خواسته می‌شود تا یک وایت پیپر ار پروژه خود را به کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی ارائه دهند. وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال سندی (معمولاً یک فایل PDF) است که توضیحی جامع از یک پروژه غیرمتمرکز (ارز دیجیتال یا شبکه مبتنی بر بلاک چین) در آن ارائه شده است. همچنین به‌روزرسانی وایت‌ پیپر‌ها باید هفت روز قبل از ارائه به کمیسیون خدمات مالی انجام شوند.

شرکت‌هایی که دفتر مرکزی در کره جنوبی ندارند و در خارج از کشور فعالیت می‌کنند هم مشمول ارائه وایت پیپر خواهند بود و برای فعالیت در کره جنوبی باید به آن پایبند باشند. این احتمال وجود دارد که کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی با توجه به نوسانات استیبل‌کوین‌هایی چون تتر و سقوط ترا، توسعه استییل‌کوین بانک مرکزی (CBDC) را در دستور کار خود قرار دهد و با سرعت بیشتری آن را توسعه دهد.

در کره جنوبی فعالیت‌های مبهم تجاری مرتبط به رمزارز، صرافی‌های محلی و توزیع کنندگان توکن ناشناس بسیاری وجود دارند که از جانب دولت کره جنوبی خطرناک برای دارایی سرمایه‌گذاران معرفی شده‌اند. کمیسیون خدمات مالی و دولت کره جنوبی در تلاش هستند که بتوانند با ایجاد سیستم مجوزدهی، جلوی تجارت غیرمجاز رمزارز، کلاهبرداری و کارمزد‌های غیرمجاز صرافی‌ها را بگیرند.

هر چند که بسیاری از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال معتقد هستند که حتی ایجاد چنین قوانینی، نمی‌تواند برای اداره صحیح و بی‌مشکل ارزهای دیجیتال کافی باشد. رئیس جمهور جدید کره جنوبی که از طرفداران بازار ارزهای دیجیتال است اظهار داشته است که دولت او تا زمان تصویب یک چارچوب قانونی مناسب، معافیت مالیاتی سود سرمایه‌گذاری رمزارز را تمدید خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location