سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارزش مجموعه NFTهای میمون‌های کسل ۵۰ درصد کاهش یافت

بر اساس اخبار منتشر شده، مجموعه NFTهای معروف بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) که بیشتر به آن‌ها مجموعه توکن‌های غیرقابل معاوضه میمون‌های کسل (BAYC) نیز می‌گویند، به تازگی و در اوایل ماه جاری بیش از ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند. در چهارشنبه هفته گذشته، قیمت هر کدام از این NFTها به زیر ۲۰۰ هزار دلار کاهش یافته بود و این در حالی بود که در روزهای گذشته آن، حداقل قیمت این NFTها ۴۰۰ هزار دلار بود.

با وجود چنین کاهشی در ارزش مجموعه توکن‌های غیرقابل معاوضه میمون‌های کسل، یوگا لبز (Yuga Lab’s)، خالق این مجموعه NFT همچنان خالق پر تقاضاترین مجموعه NFTها در بازار ارزهای دیجیتال است. هر سه مجموعه توکن‌های غیرقابل معاوضه یوگا لبز جزو ۵ NFT برتر از نظر ارزش بازار هستند.

رتبه اول با ارزش‌ترین NFT بازار به مجموعه میمون‌های کسل با ۶۲۷۲ دارنده فعال می‌رسد. ارزش بازار این مجموعه NFT در حدود ۱٫۹ میلیون اتر (ETH) است که به عبارتی ۲٫۱۵ دلار ارزش دارد. رتبه دوم به مجموعه توکن‌های غیرقابل معاوضه اودردید (Otherdeed) که ۳۴ هزار دارنده فعال دارد، می‌رسد. ارزش بازار این مجموعه NFT در حدود ۶۳۱ اتر معادل ۱٫۲ میلیارد دلار است. تیم یوگا لبز یک مجموعه NFT بزرگ دیگر هم در لیست ۵ توکن‌ غیرقابل معاوضه برتر بازار در اختیار دارد که از خانواده NFTهای محبوب میمون‌ها است و نام آن میمون‌های جهش‌یافته کسل (Mutant Ape Yacht Club) است که در جایگاه چهارم این لیست قرار دارد.

بحران و آشفتگی بازارهای مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال را بر گرفته است و به نظر می‌رسد که کاهش بیشتر ارزش مجموعه‌های بازار NFT دور از انتظار نخواهد بود. با توجه به احساسی بودن این نوع بازار و پایبند نبودن بازار ارزهای دیجیتال به یک الگو و قانون خاص، نمی‌توان گفت که در پایان سرنوشت بازار NFTها و ارزش این مجموعه‌ها چه خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location