video thumb

شیبا اینو به عنوان روش پرداختی در هزاران رستوران در سراسر جهان پذیرفته می‌شود

بر اساس اخبار منتشر شده، همکاری جدیدی بین ارائه‌دهنده راه‌حل‌های پرداخت ارز دیجیتال لاوو (Lavu) و شرکت پرداختی فین‌تک (Fintech) صورت گرفته است. بر اساس این همکاری، قرار است که رستوران‌هایی که از نرم‌افزار شرکت پرداختی فین‌تک پشتیبانی می‌کنند، با همکاری این دو شرکت بتوانند از چندین ارز دیجیتال به عنوان روش پرداختی استفاده کنند.

هزاران رستوران در ۶۵ کشور دنیا شامل این برنامه می‌شوند. در میان ارزهای دیجیتال بزرگ مانند اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC)، استیبل‌کوین‌ها مانند تتر (USDT) و میم‌کوین‌های معروفی چون دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) شامل ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط سیستم پرداختی محسوب می‌شوند.

بر اساس اعلامیه مشترک این دو شرکت، قرار است که ویژگی‌های هر دو نرم‌افزار لاوو و وریفون (نرم‌افزار پرداختی شرکت فین‌تک) با یکدیگر یکپارچه شوند تا بتوانند روش‌های پرداخت پیشرفته به وسیله ارزهای دیجیتال را در سراسر رستوران‌های جهان امکان‌پذیر کنند.

در این اعلامیه توضیح داده شده است که رستوران‌ها می‌توانند به وسیله این همکاری، به راحتی رفتارهای مصرف کننده را که روزانه در حال تغییر است، تشخیص دهند. با پیشرفت روزانه تکنولوژی و ارزهای دیجیتال، این همکاری می‌تواند کسب‌وکار رستوران‌ها را بهبود ببخشد و در کنار روش‌های پرداختی مرسوم از ارزهای دیجیتال هم پشتیبانی کنند.

این همکاری جدید می‌تواند بسیار برای دارندگان شیبا اینو سودمند باشد. نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو در حال افزایش است، به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲٫۸ میلیارد توکن شیبا سوزانده شده است که به نوع خود رکورد جدیدی محسوب می‌شود. از زمان راه‌اندازی اکوسیستم شیبا، در مجموع ۴۱۰٫۳۵ هزار میلیارد توکن شیبا سوزانده شده است.

شیبا اینو در ابتدای راه‌اندازی خود شاید هزاران میلیارد توکن شیبا داشت که ۵۰ درصد آن در یک قرارداد هوشمند برای تأمین نقدینگی صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ قفل شد و نیم دیگر آن به بنیان‌گذار اتریوم، ویتالیک بوترین ارسال شد. بوترین ۹۰ درصد از توکن‌های دریافتی را در یک قرارداد هوشمند سوزاند که بیش از ۴۱۰ هزار میلیارد توکن شیبا را از گردش خارج کرد.

در زمان نگارش این مقاله، توکن شیبا با ۲٫۳ درصد افزایش در قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار معامله می‌شود.