سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

حضور سرمایکس در نمایشگاه بین المللی متاراد

با برگزاری اولین دوره از نمایشگاه بین المللی متاراد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران (سالن ۶) از سوم تا ششم خرداد برگزار می‌شود، سرمایکس به معرفی سرویس‌های جدید خود به بازدیدکنندگان و فعالان حوزه ارز دیجیتال پرداخته است.

اولین کنفرانس علمی تخصصی، بین‌المللی و نمایشگاه بین‌المللی رمز ارزش، رمز پول، متاورس، بلاکچین، اقتصاد دیجیتال، تجهیزات و صنایع وابسته (متاراد) از سوم الی ششم خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. سرمایکس نیز به منظور معرفی سرویس‌های جدید خود در سالن ۶ این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

اولین و بزرگترین رویداد بین‌المللی کشور در حوزه اقتصاد دیجیتال، متاورس و بلاکچین که به صورت همزمان در دو بخش کنفرانس بین‌المللی و نمایشگاه بین‌المللی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با همکاری و حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی، مرکز کار ایران، سازمان متخصصین و مدیران ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه تجارت ایران، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، شرکت سهامی نمایشگاه های بین‌المللی ایران و سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط برگزار خواهد شد.

گفتنی است همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، نشست های تخصصی با حضور اهالی اکوسیستم بلاکچین و کارگروه های انجمن بلاکچین ایران با موضوعات تبادل (صرافی های رمزارزی)، قانونگذاری رمزارز و مشکلات رمزارز در غرفه “سرمایکس” برگزار می شود.

همچنین علاقه‌مندانی که از غرفه سرمایکس دیدن میکنند، در صورت ثبت نام در سرمایکس با کد معرف mtd تا هفتم خرداد، معادل ۵۰،۰۰۰ ارز شیبا اینو در کیف پول‌ حساب سرمایکس آنها هدیه داده می‌شود.

خرید و فروش ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location