video thumb

جامعه ترا قصد دارند یک هزار میلیارد توکن ترا یواس‌دی را بسوزانند

بر اساس اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد که جامعه شبکه ترا (LUNA) در جهت حمایت از احیای اکوسیستم ترا، نسبت به پیشنهاد سوزاندن یک هزار میلیارد توکن استیبل‌کوین ترا یو‌اس‌دی رأی مثبت داده‌اند. در اوایل ماه می، دو کوان (Do Kwon)، یکی از بنیان‌گذاران شبکه ترا گفت که تنها راه حل مناسب برای احیای شبکه ترا، سوزاندن توکن‌های استیبل‌کوین ترا یو‌اس‌دی است. بیشتر این ۱ هزار میلیارد دلار توکن استیبل‌کوین ترا یو‌اس‌دی در استخر استیکینگ جامعه ترا قرار داشته و مقداری دیگر در بین شبکه ترا و اتریوم ذخیره شده است.

گفته می‌شود که این توکن سوزی ترا یو‌اس‌دی به احیای شبکه ترا و جبران بدهی‌های آن کمک می‌کند و همچنین انتظار می‌رود که نقش مثبتی در اصلاح قیمت ترا یو‌اس‌دی ایفا کند و آن را کمی بیشتر به قیمت یک دلار نزدیک کند. این پیشنهاد توکن سوزی ابتدا در ۱۲ می منتشر شد و به مدت هفت روز در نظرسنجی قرار داشت، اما به دلیل عدم هماهنگی مقدار ترا یو‌اس‌دی‌ها با مقدار پیشنهاد شده، این پیشنهاد انجام نشد.

با این حال، جامعه ترا در ۲۰ می یک پیشنهاد دیگر ایجاد کردند و اجازه دادند که تمام اعضای شبکه تا هفت روز نظر خود را در ارتباط با این موضوع مطرح کنند. این پیشنهاد در نهایت با حدود ۱۵۳ میلیون رأی موافق تصویب شد و توکن سوزی به زودی آغاز خواهد شد. در کنار تلاش‌های اعضای جامعه ترا، صرافی‌های مختلفی چون صرافی ارز دیجیتال مکس گلوبال (MEXC Global) اعلام کرده است که قصد دارد به مدت چند ماه لونا خریداری کند و آن‌ها را بسوزاند، این صرافی گفته است که این کار را با درآمد حاصل از هزینه تراکنش‌های لونای جدید شبکه ترا انجام خواهد داد.

علیرغم تمام تلاش‌های جامعه ترا و اعلام آمادگی صرافی‌های مختلف، دو کوان در صحبت‌های اخیر خود گفته است که چندان موافق توکن سوزی لونا نیست و آن را کاری بیهوده توصیف کرده است. کوان گفته است که توکن سوزی لونا هیچ منفعتی برای شبکه نخواهد داشت و تنها شما توکن‌های خود را از دست خواهید داد.