video thumb

صعود قیمت اتریوم به ۲۰۰۰ دلار: تحلیلگران خوش‌بین نیستند

در اوایل صبح امروز، بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک جهش قیمتی مثبت بود که باعث شد بیت‌کوین به بالای ۳۰,۹۰۰ دلار و اتریوم به بالای ۱۹۳۰ دلار برسد. با این حال، تحلیلگران هشدار می‌دهند که برای خوشحالی بسیار زود است و انتظار برگشت قیمت و کاهش مجدد بسیار بالا است. در این مقاله از سرمایکس، نگاهی به نظرات تحلیلگران و پیش‌بینی‌‌های آن‌ها در مورد آینده قیمت اتریوم خواهیم داشت.

جهش نه چندان غافلگیرکننده که به کاهش بزرگ‌تر منجر می‌شود

تحلیلگر معروف بازار ارزهای دیجیتال که با نام رکت کپیتال شناخته می‌شود، می‌گوید که این جهش ناگهانی در بازار ارزهای دیجیتال و اتر (ETH) غافلگیرکننده نبوده است و چنین جهش ناگهانی بر اساس نمودار‌ها پیش‌بینی شده بود. رکت کپیتال در ادامه گفت که این مهم نیست که اکنون چقدر افزایش داشته است، این مهم است که اکنون بعد از این افزایش چقدر کاهش خواهد یافت.

به طور کلی، این تحلیلگر بازار چندان دیدگاه خوش‌بینانه‌ای نسبت به شرایط بازار و اتر ندارد. او می‌گوید که از نظر تکنیکال، اتریوم می‌تواند تا ۲۲۶۹ دلار هم افزایش پیدا کند، اما احتمال کاهش قیمت شدید‌تر هم نیز وجود دارد.

افزایش قیمت احتمالی اتریوم تا ۲۷۰۰ دلار

بر خلاف رکت کپیتال، تریدر معروف بازار ارزهای دیجیتال، ایس آف آلتس (Ace of Alts) دیدگاه خوش‌بینانه‌ای نسبت به اتر و بازار دارد و می‌گوید که اگرچه ممکن است که محدوده فعلی به عنوان محدوده کاهشی و بازگشتی اتر عمل کند، اما احتمال می‌رود که تابستان سال جاری شاهد جهش اتر به محدوده ۲۷۰۰ دلار باشیم.

با این حال، نباید فراموش کنید که این پیش‌بینی‌ها و جهش‌های ناگهانی در قیمت توکن‌های بازار ارزهای دیجیتال ستون محکمی برای اطمینان خاطر نیستند و نباید صرفاً با افزایش‌های ناگهانی مثبت، دید بزرگ‌تر خود به شرایط را از دست بدهید و ناآگاهانه سرمایه‌گذاری کنید.

آیا باید در انتظار یک کاهش قیمت بزرگ دیگر باشیم؟

همانطور که گفته شد، نباید بر اساس پیش‌بینی‌ها و جهش‌های مثبت ناگهانی سرمایه‌گذاری کرد و تریدر محبوب بازار ارزهای دیجیتال، کریپتو تونی هم دیدگاه مشترکی دارد و هشدار می‌دهد که نباید کورکورانه سرمایه‌گذاری کرد.

کریپتو تونی می‌گوید که درست است که در حال حاضر وضعیت بازار خوشایند است، اما بازار همچنان شکننده است مگر این که خلاف آن به نحوی ثابت شود. او معتقد است که یک کاهش قیمت دیگری وجود دارد و تا آن زمان ترجیح می‌دهد که بیننده شرایط بازار باشد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با ۴٫۵۸ درصد افزایش در قیمت ۳۱,۷۰۸ دلار معامله می‌شود. اتریوم با ۵٫۱۸ درصد افزایش در قیمت ۱,۹۹۷٫۱۴ دلار معامله می‌شود. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱٫۲۷۱ هزار میلیارد دلار است و نرخ تسلط بیت کوین ۴۵٫۹ درصد است.

مطالعه بیشتر:

خرید، فروش و قیمت بیت کوین در صرافی سرمایکس

خرید، فروش و قیمت تتر در صرافی سرمایکس

خرید کیف پول لجر