video thumb

باد آورده را باد می‌برد: بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کرد و تمام سودهای اخیر خود را از دست داد

قیمت بیت‌کوین (BTC) در صبح امروز ناگهان به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کرد و تمام افزایش‌ قیمت‌های چند روز گذشته خودش را از دست داد. احتمال منفی شدن بیت‌کوین در نمودار هفتگی این ارز دیجیتال پس از کاهش به ۲۹,۸۶۹ دلار بیشتر از هر زمان دیگر شد.

همانطور که توسط سرمایکس گزارش شده است، بیت‌کوین در حال حاضر بیش از ۹ هفته است که در وضعیت نزولی قرار دارد و اگر بیت‌کوین نتواند محدوده نزولی فعلی خودش را حفظ کند و به پایین‌تر از آن کاهش پیدا کند، احتمال کاهش قیمت بیشتر برای بیت‌کوین وجود خواهد داشت.

ریزش بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار اتفاقی غافلگیرکننده نبود و در چند روز گذشته توسط تحلیلگران مختلف پیش‌بینی شده بود. یکی از این تحلیلگران، رکت کپیتال تریدر و تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال بود که در میان سرمایه‌گذاران از محبوبیت خوبی برخوردار است. او اعلام کرده بود که نسبت به شرایط بازار خوش‌بین نیست و نباید از این افزایش‌های لحظه‌ای خوشحال و امیدوار شد. او همچنین گفته بود که مهم نیست که یک ارز دیجیتال چقدر افزایش دارد، مهم این است که بعد از این افزایش چقدر کاهش خواهد یافت.

آینده بازار ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین چندان مشخص نیست و تحلیلگران هم در حال حاضر نظری در مورد شرایط فعلی ندارند. باید دید که در چند روز آینده شرایط بازار به چه نحوی پیش خواهد رفت. دیگر ارزهای دیجیتال بازار هم شرایط بهتری ندارند و بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار همچنان به کاهش قیمت ادامه می‌دهند و بعید است که بتوانند در کوتاه مدت قیمت‌های از دست رفته را جبران کنند.

بیت‌کوین در زمان نگارش این مقاله با ۵٫۶۶ درصد کاهش در قیمت ۲۹,۸۵۲ دلار معامله می‌شود.