سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کاهش ۲۹ درصدی یا افزایش ۷۵ درصدی؟ اتریوم به کدام سمت خواهد رفت؟

پیتر برانت (Peter Brand)، تریدر کهنه‌کار بازار معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال می‌گوید که قیمت اتریوم (ETH) شبکه اتریوم در ماه آینده به ۱,۲۶۸ دلار کاهش پیدا می‌کند، با این حال، نظر اعضای وب سایت تحلیلی کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) مخالف گفته‌های پیتر برایت است، آن‌ها معتقدند که قیمت اتر تا ۳۰ ژوئن به ۳,۱۳۱ دلار خواهد رسید.

شبکه اتریوم در حال حاضر در آخرین مراحل آزمایش ارتقا مورد انتظار ادغام (The Merge) است و به زودی شرایط برای انتقال اتریوم از الگوریتم اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS)، مهیا می‌شود. توسعه دهندگان شبکه اتریوم در روز چهارشنبه تائید کردند که ادغام با موفقیت بر روی شبکه آزمایشی راپستن (Ropsten) اجرا شده است.

با وجود این که این ارتقا همواره با تأخیرهای فراوان همراه بوده است، به نظر می‌رسد که دیگر خبری از تأخیر نیست و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ادغام در ماه آگوست سال جاری راه‌اندازی خواهد شد. تغییر اتریوم به الگوریتم اثبات سهام مصرف انرژی شبکه اتریوم و کارمزدهای آن را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و همچنین باعث افزایش امنیت بهتر شبکه می‌شود.

با این حال، قیمت اتر تحت تأثیر نزدیک شدن اجرای ارتقای ادغام و آزمایش موفقیت آمیز آن قرار نگرفته است. اتر در ۲۴ ساعت گذشته با ۱٫۷ درصد کاهش همراه بوده و در زمان نگارش این مقاله به قیمت ۱,۷۸۸ دلار رسیده است. پیتر برانت از سال ۱۹۷۵ تاکنون به معامله در بازارهای مالی مشغول بوده است و در گذشته با پیش‌بینی‌های درست خود از برخی افزایش‌ها و کاهش‌های تاریخی قیمت بیت کوین (BTC)، موفق به جلب توجه بسیاری از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال شده است.

اگر سناریو نزولی که پیتر برانت برای اتریوم تصور کرده محقق شود، توکن اتر در این ماه با ۲۹ درصد کاهش قیمت بیشتر مواجه خواهد شد. برانت نموداری از تغییرات قیمتی اتر از ماه آوریل تا ژوئن منتشر کرد و خاطرنشان کرد که اگر تغییر قابل توجهی در شرایط بازار ایجاد نشود، ماه ژوئن ممکن است برای اتر با ضرر زیاد همراه باشد.

تریدر و تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، کریپتو تونی نیز سناریو مشابهی را مطرح کرد و گفت که مثلث نزولی در نمودار قیمتی اتر بسیار واضح است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. کریپتو تونی بر خلاف برانت، محدوده کاهشی اتریوم را کمی بالاتر و بر روی محدوده ۱,۴۵۰ تا ۱,۶۰۰ دلار در نظر گرفت.

در کنار تمامی اظهارات تحلیلگران، جامعه کوین‌‌مارکت‌کپ همچنان نسبت به آینده توکن شبکه اتریوم خوش‌بین و نسبت به افزایش ۷۵٫۳۷ درصدی اتر و صعود به ۳,۱۳۱ دلار امیدوارم هستند. جامعه کوین‌مارکت‌کپ در گذشته پیش‌بینی‌های نسبتاً دقیقی از اتریوم داشتند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location